/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
ATI IXP 450
Fra : Toms_taxa
Vist : 704 gange
50 point
Dato : 17-06-08 17:26

For nogen tid siden købte jeg en PC hos Elgiganten med ovenstående grafikkort.

Pga. virus har jeg måtte slette alt på min pc og nu har jeg problemer når jeg surfer eller kører et regneark op eller ned.

En klog mand sagde at jeg skulle hente en driver til kortet men jeg kan ikke finde det noget sted - har søgt på ati.com.

På min pc fabrikants hjemmeside har jeg downloadet et chipset - men det har ikke løst mit problem.

Skulle der være en der har et bedre råd?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 17-06-08 18:18

Citat
For nogen tid siden købte jeg en PC hos Elgiganten med ovenstående grafikkort.

Det er ikke grafikkortet (det er Radeon200) og er da vist et "onboard"

Driver må du have på medfølgende cd/dvd

http://www.driversplanet.com/device.php?id=84122

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-06-08 00:19

Pc's navn/version/fabrikant,ville hjælpe os med at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-06-08 00:20

Download dette program,fortæl fortæl

http://manse9933.dk/sub/html/screenshot/everest_20.htm
smid info herind.

Godkendelse af svar
Fra : Toms_taxa

Dato : 18-06-08 05:41

Tak for svaret refi.

Jeg hentede programmet og betalte 30 USD

Nu spiller den som aldrig før.

Men Elgiganten - dem er jeg færdige med.

Tom