/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Fredagssjov eller??
Fra : Nordsted1
Vist : 624 gange
200 point
Dato : 13-06-08 17:32

Jeg har lige modtaget denne som mail, men jeg ved nu egentlig ikke om jeg syntes om den

Der er ikke noget spørgsmål

På en gruppe smukke ubeboede øer midt i Stillehavet, er følgende mennesker netop strandet som følge af et skibbrud:

2 italienske mænd og 1 italiensk kvinde

2 franske mænd og 1 fransk kvinde

2 tyske mænd og 1 tysk kvinde

2 græske mænd og 1 græsk kvinde

2 engelske mænd og 1 engelsk kvinde

2 bulgarske mænd og 1 bulgarsk kvinde

2 japanske mænd og 1 japansk kvinde

2 kinesiske mænd og 1 kinesisk kvinde

2 irske mænd og 1 irsk kvinde

2 danske mænd og 1 dansk kvinde

En måned senere på de samme fantastisk smukke øer midt i Stillehavet, har situationen udviklet sig som følger:

Den ene italienske mand har dræbt den anden for at få den italienske kvinde.

De to franske mænd og den franske kvinde lever lykkeligt sammen I en trekant.

De to tyske mænd har udarbejdet et præcist ugeskema for skiftende besøg hos den tyske kvinde.

De to græske mænd sover med hinanden og den græske kvinde gør rent og laver mad til dem.

De to engelske mænd venter stadig på, at nogen skal præsentere dem for den engelske kvinde.

De to bulgarske mænd kiggede først længe på det endeløse hav, derefter længe på den bulgarske kvinde, og begyndte så at svømme.

De to japanske mænd har faxet en situationsmelding til Tokyo og afventer instruktioner.

De to kinesiske mænd har åbnet en døgnkiosk, en restaurant og et renseri og har gjort den kinesiske kvinde gravid, for på sigt at skaffe arbejdskraft til deres forretninger.

De to irske mænd har delt deres ø op i Nord og Syd og har startet et destilleri. De kan ikke huske om de har haft sex med den irske kvinde, for det hele blev lidt tåget, efter de første par liter kokosnøddewhisky var færdige. De er dog glade og tilfredse, fordi englænderne i det mindste ikke har det sjovt.

De to danske mænd overvejer seriøst kollektivt selvmord, fordi den danske kvinde konstant beklager sig over sin figur, grunder over feminismens sande væsen, fortæller hvorfor hun kan gøre alt hvad de kan lige så godt, påpeger nødvendigheden af at blive værdsat og vigtigheden af lige fordeling af husholdningspligterne, klager over hvordan sand og palmer får hende til at se tyk ud, udpensler hvordan hendes sidste kæreste respekterede hendes mening og behandlede hende bedre end de gør, og hvordan hendes forhold til sin mor er i bedring. Den eneste opmuntring for de to danske mænd er, at skatten er lavere og vejret bedre.

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 13-06-08 17:35

Haha den er da meget fed !

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 13-06-08 17:36

ps. Hvad gør man for at fortjene dine 200point?
Ikke at JEG vil forsøge, men bare for at vide det til en anden gang :p !

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-06-08 17:39

Fortæller den ikke lidt om hvad mænd skal finde sig i?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-08 17:39

hehe

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-06-08 18:29

Citat
Fortæller den ikke lidt om hvad mænd skal finde sig i?

Naaaaj granner 01 .
Den fortæller mere om hvad vi kvinder må finde os i

Kommentar
Fra : vith

Dato : 13-06-08 18:42

Hvad er en mand i saltsyre?
- et løst problem!

Hvornår er en mand 10 kr værd?
- når han skubber en indkøbsvogn!

Hvad er forskellen mellem en mand og yoghurt?
- i yoghurt er der kultur!

Hvad kalder man mænd, der har mistet 90 % af deres intelligens?
- enkemænd!

Hvad er en mand, som springer ud fra 15. etage?
- et bidrag til "Bo Bedre"!

Hvorfor slår jordemødre de nyfødte i numsen?
- ved de intelligente falder tappen af!

Hvorfor skal en kvinde hellere være smuk end klog?
- fordi mænd bedre kan se end tænke!

Hvorfor har mænd et gen mere end en hest?
- så de ikke drikker af spanden, når de vasker bilen om lørdagen!

Hvorfor kan mænd lide blondine vitser?
- fordi de forstår dem!

Hvorfor findes der overhovedet mænd?
- fordi en vibrator ikke kan slå græs!!!!

Kommentar
Fra : vith

Dato : 13-06-08 18:44

Ovennævnte fik jeg i mail. Er den sjov?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-08 18:46

JA

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-06-08 19:01

To mænd mødes i himlen og den ene siger
Jeg døede af kulde hvad med dig ?
Jeg døede af lettelse
Hvordan det ?
Jo jeg havde en mistanke om at min kone havde en elsker, så jeg tog tidligt hjem fra arbejde for at afsløre hende.
Jeg kiggede i skabene under sengen ja selv i køkkenskabene men fandt ingen , så blev jeg så glad at jeg fik et hjertestop.
Idiot sagde den anden. Hvis du havde kigget i fryseren havde vi begge været i live i dag.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-06-08 19:37

vith den var god

Jeg havde udfordret min mand til at ta' sin del af husarbejdet, og dermed bestemte han sig for at vaske sin skjorte af sig selv. Han havde været i vaskerummet i ca. to sekunder da han råbte: 'Hvilket program skal jeg bruge?'

'Det kommer lidt an på', svarede jeg.

'Hvad står der på skjorten?'

'Liverpool', svarede han.

Og så siger de at blondiner er dumme...

-----------------------------------------------

Et par ligger i sengen.

Manden siger:

'Jeg vil gøre dig til verdens lykkeligste kvinde!'

Hun svarer: 'Jeg kommer til at savne dig?'

-----------------------------------------------'

Det er alt for varmt til at have tøj på i dag' siger Erik idet han kommer ud fra badet, 'kære, hvad tror du naboerne vil tro hvis jeg klipper plænen nøgen?'

'At jeg tog dig for pengenes skyld', svarede hun..

-----------------------------------------------

Hva kalder du en intelligent, smart og følsom mand?

Et rygte?

-----------------------------------------------

* Kære Gud,

Jeg be'r om visdom til at forstå min mand, kærlighed til at tilgive ham, og tålmodighed til at klare hans skiftende humør. For du ved det, Gud, at hvis jeg be'r om styrke, kommer jeg til at slå ham ihjel!

AMEN

-----------------------------------------------

Hvordan undgår du at din mand læser din mail?
Du ændrer 'Inbox' til 'Brugsansvisning'

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 200 point
Dato : 13-06-08 19:47

Far, mor, datter og søn sidder omkring bordet, og sønnen spørger faren:
- "Far! Hvor mange slags bryster findes der?"
Faderen svarer - lidt overrasket:
- "Hmm, tja, der findes tre slags. Når en kvinde er i tyverne, er
brysterne som meloner, runde og faste. I trediverne og fyrrerne er de
som pærer; stadig dejlige, men de kan godt hænge lidt. Efter halvtreds
er de som løg!"
- "Løg??"
- "Ja, når du ser dem, får du lyst til at græde!"
Moren og datteren, der lyttede til denne 'intelligente' samtale, blev
lidt mopsede, og datteren spørger: "Mor, hvor mange slags tissemænd
findes der?" Moderen kigger over på manden og svarer: "Hør, min pige!
Tissemanden har tre faser. Når manden er i tyverne, er den som et
egetræ, stor og hård. I trediverne og fyrrerne er den som et
birketræ,
bøjelig, men til at stole på. Men når han har passeret halvtreds, er den
som et juletræ."
- "Et juletræ??"
- "Ja, helt udtørret, og kuglerne er kun til pynt!"

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-06-08 22:20

Tak for svaret vith.

Også tak til alle der har deltaget i tråden

Kommentar
Fra : vith

Dato : 13-06-08 22:34

Selv tak!

Så fik vi lige sat det der med mænd på plads!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-08 22:38

høhøhø quinschauvinisme

Kommentar
Fra : vith

Dato : 13-06-08 22:39

Nemlig, Klumme!! Tø-høh!