/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Længere sex
Fra : TheOsirisDK
Vist : 1912 gange
100 point
Dato : 11-06-08 18:41

Er 18, har umildbart ingen problemer, holder omkring 30-45 min, men ville gerne bare høre om der findes midler for at forlænge det yderligere?

Har hørt en masse rygter om viagra eller kamagra (sildenafil) vil, når man ikke har nogen andre problemer, blot forlænge samlejet/gøre man kan beholde sin errektion efter at have haft udløsning.

Er nogen af af disse rygter sande? Eller findes der andre midler?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-06-08 18:46

Ja - hvor finder du er der har tid?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-08 18:47

Når du tænker så meget på dette, så tænk videre på støvsugere,
rengøring, gulvvask o.s.v.
Så holder den sig stiv it timer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-08 18:57

Valde.... du kan jo ikke huske hvad en rejsning er

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-06-08 19:02

Så så Klumme, det var under bæltestedet

Undskyld, men kunne ikke lade være.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-08 19:03

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 11-06-08 19:06

nu vil jeg fandme vide hvad for budding du elsker Klumme...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-06-08 19:18

Du skal ikke være ked af at kunne holde i ½ time, det er flot at du kan det. Og i din alder kan du vel få udløsning flere gange pr. aften.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-08 19:20

Dem alleammen s'føli. Det er en guddommelig spise. Let at få ned og let at få op

Men okay....En frodig blævrende Vaniliebuding med lun kirsebærsovs, med en konsistens som når man klasker en frodig quinde i måsen, og den skal gynge lige så længe, burde være noget man søgte om at få lov til at spise

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-08 19:28

Udløsning...tjaee det hedder det vel i den alder... her taler vi om afløsning

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-06-08 19:29

Meeen jeg er ikke helt tilfreds med at hun kalder min manddom for "Mindelunden"

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 11-06-08 19:31

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-06-08 19:32

Citat
har umildbart ingen problemer, holder omkring 30-45 min, men ville gerne bare høre om der findes midler for at forlænge det yderligere?

med hvilket formål......jeg tvivler på du finder ret mange partnere der vil finde det behageligt om du skal ligge og pumpe løs i mere end 3 kvarter

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-06-08 19:50

Citat
Er 18, har umildbart ingen problemer, holder omkring 30-45 min, men ville gerne bare høre om der findes midler for at forlænge det yderligere?

Nu behøver det jo ikke bare være en spørgsmål om hvor længe du kan.
Men spørg lige partneren,om det gør gavn.Ellers er tiden jo spildt.

Hvis du klør dig i øret,hvor gør det mest gavn.Fingeren eller øret?

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-06-08 21:23

Citat
Hvis du klør dig i øret,hvor gør det mest gavn.Fingeren eller øret?
Citat
......jeg tvivler på du finder ret mange partnere der vil finde det behageligt om du skal ligge og pumpe løs i mere end 3 kvarter

Nemlig !!

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-06-08 23:27

Du behøver ikke midler til at forlænge. Du skal bare acceptere pausen på fem minutter (bare lad som om, at du skal på toilettet) og så begynde forfra derefter.

Det er alligevel ikke mange piger, der kan holde til det for lang tid af gange alligevel...

Og det ved jeg, fordi jeg engang snakkede med en gammel dame i opgangen. Hun klagede over gentagen larm ovenfra (larm, der havde karakter af "emnet") og sluttede af med, at det værste var, at overboen i øvrigt var bøsse!
Jeg spurgte, hvordan hun kunne vide, at han var dét, og hun sagde straks... "Det véd jeg med sikkerhed, for der findes ingen kvinder, der ville kunne holde det ud så længe...."

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 11-06-08 23:45

Vent lidt alle sammen - jeg er 15 og jeg synes at 30-45 virker som LAAAAANG tid !!!!
Jeg kan komme op på 20 min på en god dag :O

Og husk - Det er ikke størrelsen, men gørelsen !

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-06-08 23:56

Scrub: Som 15-årig burde det være sådan, at man har maximum et års erfaring til at udtale sig om den slags ting. Og som 15-årig bruser alle hormonerne så meget rundt i kroppen, at det vi snakker om fungerer på en helt anden måde. Som jeg husker det, så er man nærmest nødt til (som 15-årig) at gøre noget selv. Og som jeg husker det.... hele tiden.
Nogle mænd bliver beriget med oplevelsen af også at kunne nyde både forspil og forløb i den grad, at det bliver en trang, at kunne forlænge de to ting.

Angående selve trådens spørgsmål gav jeg mit bud på et svar tidliger.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-06-08 00:02

Forspillet... det er sgu da når man børster tænder

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-06-08 00:05

Klumme: Jeg tænkte mere på det sekund det tog at få det sidste tøj af...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-06-08 00:06

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 12-06-08 23:06

tak for kommentarne og tak justuniverse.

Grunden til jeg spørg er blot, at jeg har oplevet at blive helt enormt udmattet og træt efter at være kommet, mere end hvad jeg havde troet var normalt. Hvorimod så længe jeg faktisk er igang mærker jeg jo intet til det.

At tænke på støvsugere, rengøring, gulvvask, bedstemødre whatever, synes jeg lidt ødelægger hele oplevelsen.

Er der virkelig ingen der har kenskab til det her?

(forresten, den omtalte partner klager ikke;)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-06-08 01:08

Citat
Grunden til jeg spørg er blot, at jeg har oplevet at blive helt enormt udmattet og træt efter at være kommet, mere end hvad jeg havde troet var normalt. Hvorimod så længe jeg faktisk er igang mærker jeg jo intet til det.

Jamen for pokker da......hvis det nu kom til at vare endnu længere..hvor træt tror du SÅ lige du vil blive

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 100 point
Dato : 13-06-08 01:28

TheOsirisDK: Dova har måske fat i noget... Men omvendt er mit tidligere råd brugbart. For det er en velkendt sag, at forskellen på mænd og kvinder i lige præcis den situation er, at kvinder bare nyder det og føler sig beriget - og kan måske endda få en stribe orgasmer i samme "session", hvorimod mænd bliver helt til rotterne lige efter en udløsning. Jeg mener bare (og ved af erfaring) at den følelse ("til rotterne") kun varer de 5 minutter det tager, at gå ud på badeværelset for at lade som om, at man skal på toilet.
Men i øvrigt er der også mange, der mener, at der er stor forskel på, hvad mænd og kvinder i øvrigt føler i forbindelse med sex. Der er virkeligt nogen, der mener. at kvinder er mere følsomme end mænd, når det gælder sex. Det er som om, at det er mere ædelt for kvinder at have sex end for mænd. Angiveligt fordi kvinder tror, at mænds følelser på det område udelukkende befinder sig i hovedet på penis.
Jeg ved ikke om jeg skaber sentation.... men nu siger jeg det: "Sådan forholder det sig ikke"!

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 13-06-08 17:10

Okay.

Men. Nu spørg jeg så. Hvad ville der ske. Hvis _ jeg _ tog, fx, viagra, eller nogen form for sildenafil?

Ville det overhovedet have nogen effekt?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-08 17:27

Disse præparater virker kun ved seksuel stimulation. Du kan godt gå i svømmehallen selv om du har taget sildenafil, men selvfølgelig ikke hvis du provokeres seksuelt. Men i din alder ville dette jo også ske uden at indtage sildenafil

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-08 17:30

Og hvis du vil høre min ærlige mening, så drop det skidt. Disse sildenafilpræparater er konstrueret til mænd som har rejsningsbesvær og ikke til unge fyrrige unge drengerøve som skal blære sig med at forlænge rejsningstiden fra 1 time til 2.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-08 17:30

Citat
unge fyrrige unge
Så er det helt klart ikke LOOL

Godkendelse af svar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 01-07-08 15:36

Well, tak for alle kommentarne

Kommentar
Fra : svendi45

Dato : 11-08-10 01:37

Jeg har prøvet både viagra og kamagra, det virker præcist på samme måde., Men jeg vil anbefale at hvis man prøver det for første gang, starter med en kvart eller halv pille., for 100mg er lige i overkanten.
Der findes mange forskellige varianter.,
jeg købte nogen på en dansk side der hedder www.viagra-kamagra.dk til 35kr pr stk. det syntes jeg er en ok pris. behøvede heller ikke at vente på at få det med posten., kunne selv afhente dem hos dem