/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
dykning i Camps i rødehavet
Fra : jeppenp
Vist : 1258 gange
200 point
Dato : 09-06-08 23:11

som hyppig snokel dykker 4 x Hurghada og 3x Sham.
har jeg nbu glædet mig til jeg fik mit CEMAS bevis, og nogle dyk på loggen.

desværre har jeg også oplevet alt for mange turister (især russere) i hurghade og sham. og da jeg mest er til naturdyk under 20 M. er de desværre også her i stort tal. :(

derfor var jeg vildt glad da jeg hørte om de små camps i Marsa Alam. og læste en artikel fra dyk. http://www.dykmag.net/dk/docs/c_rejse/rejs_redsea.php?rej_id=32 (fra 2002) og der er vist sket en del siden.
Derfor har jeg lige et par spørgsmål til jer kloge kandu folk !

- er der nogle der har nye erfaringer fra Marsa Alam
- findes der stadig små hytter og strandcamps
- er der til at komme til på revne
- findes der måske et nyt område længere sydpå
- er der nogle der vil med :)

håber i kan hjælpe
jeppe

Accepteret svar
Fra : LeifHansen

Modtaget 200 point
Dato : 11-06-08 07:03

Når der ikke er nogen, der vil svare, har jeg et forslag. Prøv at snakke med Atlantis Rejser. De ved hvad de snakker om, når de snakker om dykkerrejser til Egypten.

Godkendelse af svar
Fra : jeppenp

Dato : 07-07-08 22:44

Tak for svaret LeifHansen. prøver jeg på