/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Hvor, Tilmelding til aktiespil
Fra : ivanovic1
Vist : 1428 gange
20 point
Dato : 29-05-08 11:47

Hej Alle,

Er der nogle som ved hvor der er nogle gratis aktiespil, man kan tilmelde sig. Har søgt lidt på nettet, men alle steder står der, at spilelt er slut eller at tilmeldingen er slut???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 11:52

vent til de begynder igen efter sommer

Accepteret svar
Fra : DAF_direktoer

Modtaget 30 point
Dato : 29-05-08 11:54

Der kører mindst 2-3 aktiespil i sæsonen, men sæsonen er ikke juni, juli og august, så du må styre din lyst til ultimo august/primo september og så kigge på Dagbladet Børsen, Berlingske Tidende, TV2, etc.

Mvh

Claus W. Silfverberg
www.prisas.dk

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 29-05-08 11:55

Hej Alle,

Jamen er der ikke et sted på nette, hvor man kan få f.eks. 250.000 fiktive kr. og så bare gå i gang, hvis i forstår hvad jeg mener????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 11:58

jeg gentager, efter sommerferien som Claus også siger

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 29-05-08 11:59

Er det korrekt forstået at der på nuværende tidspunkt ikke er et eneste aktiespil???

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 29-05-08 11:59

Det nægter jeg da at tro???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 12:00

jøsses mand er du hjernedød

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 29-05-08 12:08

Hej Teil,

Lad os se om nogen kommer op med nogle gode forslag, så kan vi jo se hvem der er hjenedød

Det behøver ikke at være en dansk hjemmeside, bare et sted hvor man får nogle fiktive penge, og at man kan købe danske aktier

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 12:13

fjerner flueben

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 18-06-08 08:23

Tak for svaret DAF_direktoer.