/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Scanning?
Fra : Laika_pigen
Vist : 597 gange
224 point
Dato : 28-05-08 10:26

Jeg vil meget gerne 3D scannes på et tidspunkt.

Også vil jeg hører om nogen kan anbefale en rigtig god klinik? Hvor prisen ikke er skruet helt vildt op.

Jeg har selv fundet den her på nettet. Men kender den ikke, så hvis nogen kender den må de gerne skrive hvad de mener om den, og hvordan pris, service og billeder var.

http://skanningsklinik.dk/

Hilsen Laika_Pigen med rogn.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-05-08 10:44

jeg kan ikke bidrage med mere end

et stort - nyd tiden

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 28-05-08 13:24

hmm... hvorfor vil du scannes?

Tror du dit barn fejler noget?

Så er det faktisk gratis at blive scannet i det offentlige. Her kan man i øvrigt også købe en kopi af billederne.

Men held og lykke

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 28-05-08 15:36

Citat
hmm... hvorfor vil du scannes?

Tror du dit barn fejler noget?

Nej jeg tror bestemt ikke det fejler noget. Jeg er blevet NF scannet med Risiko på 1:17960 så regner bestemt ikke med der er noget som ikke skal være som det er.

Jeg vil scannes fordi jeg godt kunne tænke mig at se barnet i 3D-4D og ikke kun i 2D som sygehuset har gjordt og tilbudt. Jeg takker ja til de scanninger jeg får tilbudt.

Jeg er første gangs gravid så det er jo en STOR ting for mig. Og et ønske i flere år.

Det er grunden til jeg stiller spørgsmålet her som jeg gør.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 28-05-08 16:28

Okay :D Bare nysgerrig. For så havde det jo været et andet problem.

Det er en skøn tid du går i møde, og et stort arbejde.

Alt godt til jer alle.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 28-05-08 16:40

Håber ihvertfald det bliver en god tid, trods KVALME.

Også er den værste tid heldigvis overstået.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-05-08 16:45

Held og lykke til dig.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 28-05-08 16:47

Mange tak skal i ha.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 224 point
Dato : 28-05-08 21:19

Hej - jeg kender ikke klinikken du henviser til.

Men min datter blev scannet for ca 1 år siden på denne klinik. Billederne var i topkvalitet, og så dejlige at have både dengang og senere. Man skal booke i god tid, der er mange, der vælger den klinik.
Du kan se priser og andet info her - held og lykke med det hele

http://www.scanningsjordemoderen.dk/ContentId/2/Default.aspx?MenuItemId=8

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 29-05-08 13:13

Tak for svaret HelleBirgitte.

Tusind Tak. Bor i Aalborg så tror jeg snupper den her.
http://www.scanning-graviditet.dk/

Den er tæt på hvor vi bor, også har jeg læst en del godt om det på graviditets sider.

Laika_Pigen

Kommentar
Fra : me67

Dato : 29-05-08 13:34

Hej Laika_Pigen.

Vi brugte http://www.ultralyd.dk/ til vores scanning - og kan kun sige at han er
SUPER professionel med 30 års erfaring inden for ultralydscanning.
(Kan garantere at han ved hvad det drejer sig om)

Scanningen foregik dengang (maj 05) på Ålborg sygehus og priserne ligger
i samme niveau som den du selv har haft i kikkerten.

Venligst ME67

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-05-08 13:36

Tak skal du ha´ - klart du vælger et sted i nærheden

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 30-05-08 06:38

ME67.

Jeg kiggede godt hans side. Men har så siden hen læst på andre sider han IKKE laver køns scanning. Da han helst vil fordybe sig i det mere i det andet. Misdannelser osv. Det er også helt fint, men det jeg vil er bare en 3-4D scanning for at se lidt mere om den lille.

Hvad fik du med at billeder/dvd osv med derfra?

Hilsen Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 30-05-08 08:28

Mærkeligt - for vi fik at vide af ham dengang at vi skulle have en dreng - og fik det

Men okay - det kan være han har lavet om på det - men syntes blot du skulle have
linket til ham da vi var meget overrasket over hvor prof han var.

Venligst ME67 og god weekend