/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
God mad når man træner
Fra : Krassus
Vist : 890 gange
35 point
Dato : 27-05-08 14:18

Hej Kandu?

Når man træner og gerne vil spise rigtigt (læs rigtigt og BILLIGT) hvad er så at anbefale?

Næste spørgsmål er så selvfølgelig, hvad træner du til og hvor tit træner du?

Vil beskrive mig som motionist med "vægtløftning" som hobby, løber ca. 2 gange om ugen og træner så 1-2 gange om ugen. Mit mål er altså ikke at blive stor og pumpet, bare komme af med lidt fedt og "få lidt større overarme" ;)

P.S der er flere points i farvandet lgie så snart jeg får dem :D

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 35 point
Dato : 28-05-08 06:28

Prøv at se her, der er mange gode råd - held og lykke med træningen
http://www.fitnessdk.dk/index.php/54

Godkendelse af svar
Fra : Krassus

Dato : 28-05-08 09:01

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-05-08 09:03

Selv tak

Kommentar
Fra : nissejak

Dato : 06-08-08 16:52

god og billig kost hænger ikke altid sammen.jeg spiser for ca 650 kr om ugen for du skal spise 6-7 måltider om dagen.

havregryn, kylling/andet kød med gode protein indhold, rugbrød,ris,pasta,gerne de 600 gram frugt hver dag + grønt sager, nøder. det skal self vejes efter hvor meget du vejer og hvor meget du forbrander på 1 dag.

jeg intager ca 4500 kacl pr dag, da det kan være svært at spise så meget på en dag, kan du erstatte 1 eller 2 måltider med protein drink.