/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Møen 830
Fra : winhorn
Vist : 747 gange
20 point
Dato : 27-05-08 12:27

Hej i brave søulke, giv mig lige et par ord om hvad du/syntes om sådan en motorsejler, er den stabil/sødygtig? er den familievenlig? hvilket prisnivau? ect.

Venlig Hilsen

Henrik

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 27-05-08 12:33

For nogle år tilbage, drømte jeg om en sådan båd, da var modellen ny, og jeg havde desværre ikke råd til den, - og det endte med en SAGA 27, med rig, som vi også blev glade for.
Jeg har siden ikke hørt negativt om MØN.
Lykke til.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-05-08 15:10

Hej med dig.

Vores nabo i havnen har en sådan
Og jeg lægger ikke skjul på jeg er "lidt" misundelig
Det er en dejlig båd og den skal du nok blive glad for , naturligvis alt efter hvad du skal "bruge" den til ???
Jeg tænker på hvor mange i skal være om bord osv.

Men alt i alt er det en god og stabil båd du kan få meget gæde af.
God vind. V.H. Pia

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 20 point
Dato : 27-05-08 15:38

Hej winhorn!
Den går du ikke galt i byen med--fint og meget sødygtigt fartøj, der kan begå sig i al slags vejr.
For sejl er den fuldt på højde med de bedste motorsejlere.
Som familiebåd er der heller ikke de store problemer, pladsforholdene er ok, om man så kan lide indretningen er jo en smags sag.
Prisen for en tip-top veludstyret brugt båd ligger omkring de 300.000,- og ellers kan de vel fås helt ned til omkring 240.000,-
Alt i alt et godt valg--og så er den faktisk køn at se på
Mvh
dabj

Godkendelse af svar
Fra : winhorn

Dato : 27-05-08 17:03

Tak for svaret dabj.