/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Formel 1 i Belgien, SPA
Fra : tinolarsen
Vist : 679 gange
50 point
Dato : 25-05-08 13:28

Vi er nogle der har snakket om vi gerne vil se formel 1, og vi har så snakket om SPA-banen i Belgien - der er løb til September...

Vi overveje og finde et Hotel et stykke derfra, og så køre ind til banen hver dag, den weekende det er.

Nogen der har prøve og været dernede, og ved om det er en god ide?

Jeg tænker på om der er meget trafik? - eller er det bedre og bo tæt på??

Andre gode råd mht. at tage til formel 1 - har aldrig været det før???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-05-08 15:21

Hej med jer.

Prøv og kig lidt på www,gptours.dk
De har færdige pakkeløsninger til en fair pris.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 25-05-08 15:22

Det var naturligvis www.gptours.dk;-)

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 25-05-08 22:20

Tak for det pia - har dog været inde på siden, og har også deres katalog.

Men mener selv jeg kan gøre det billigere...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-05-08 22:24

Held og lykke med det.

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 15-06-08 18:09

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-08 20:48

Hej med dig.
Det var så lidt men ikke nogen hjælp når du selv havde pogrammet.
Håber det lykkedes for jer at finde en måde til at se F1 løb på. I såfald god tur