/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Radio Audi Gamma låst
Fra : kuno173
Vist : 865 gange
25 point
Dato : 24-05-08 18:57

Hej.
Min radio i min Audi 100 fra 1996 er blevet låst ifm. batteriskift. Hvordan låser jeg den op. Jeg har prøvet at lade den stå tændt i en time indtil "Safe" forsvandt fra displayet. Derefter tænde radioen igen og trykke knapperne FM 1/2 og AM ind og holde dem. Så skulle der komme 1000 frem i displayet, men det virker ikke på denne radio. Der står Audi Gamma og et Dolby tegn på klappen ind til kassette båndet. Hvad gør jeg
Kuno173

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 19:13

Køber en ny radio

Du kunne køre ned til en forhandler da du åbenbart ikke har sørget for at få koderne med.....

De kan skaffe koden...

http://www.ibiblio.org/tkan/audi/radios/gamma.html

Kommentar
Fra : kuno173

Dato : 24-05-08 20:07

Jeg har fulgt den vejledning du henviser til, men den virker ikke på min radio. Og jeg har også koden, men den har jeg ikke mulighed for at taste den ind.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 20:09

Citat
trykke knapperne FM 1/2 og AM

Læs nu HVAD der står - dette er FORKERT

Kommentar
Fra : kuno173

Dato : 24-05-08 20:15

Der er en knap der hedder FM1/2 og en der hedder AM. Det er ikke fordi jeg trykker 3 knapper ind. Der er åbenbart flere modeller af Audi Gamma radio.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 20:21

Hold dem inde til den viser "1000"
Slip dem

Brug preset knapperne til koden....

1 til det første tal
2 til det næste osv.

Taster du forkert er radioen LÅST i en time

Radioen skal være tændt den time og nøglen SKAL sidde i...

Det er måske det sidste du laver fejlen på....

Kommentar
Fra : kuno173

Dato : 24-05-08 20:26

Som jeg skriver har jeg prøvet vejledning og holdt knappen FM1/2 og AM inde men der kommer IKKE 1000 frem i displayet. Jeg har fulgt vejledningen til punkt og prikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 20:43

Så er der kun forhandleren tilbage

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 20:45

Det er tilsyneladende SAMME procedure på ALLE modellerne....