/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Software til infostander
Fra : nielspnielsen
Vist : 518 gange
30 point
Dato : 23-05-08 11:15

Hej!

Jeg leder på vegne af mit firma efter gratis software til en infostander. Den skal indeholde nogle af de klassiske ting, som nyheder fra f.eks. berlingske tidende, tv2 news eller andet, og så skal det være sådan at man kan skrive sine egen informationer ind. Det kunne f.eks. være annoncering af et møde eller andet. Man skal kunne indstille baggrund osv. rimelig let, da det er til et kundecenter, hvor det er uerfarne brugere, der skal betjene systemet. Er der nogen, der har erfaringer med den slags?

Mvh. Niels Peter Nielsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-05-08 11:18

GRATIS

Går firmaet i så små sko....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-08 11:21

Kan du ikke bruge power point?

Det firma er vidst på røveren.

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 23-05-08 12:55

Hej.

Tja, hvis infostanderen er koblet op på Internettet, så kan en hjemmeside løse det. Her kan i nemt ændre bagrund osv.
Hvis I har mulighed for en PHP eller ASP løsning, så kan i nemt tilføje informationer via en simpel formular.

Kommentar
Fra : nielspnielsen

Dato : 23-05-08 12:56

Bare rolig. Slemt står det ikke til. Vi er offentlige! :) Men det er blevet besluttet, at hvis vi kan spare de penge, skal vi gøre det. Powerpoint siger du.. Problemet er bare, om man kan vise nyheder direkte fra andre sider der. Det er jeg i tvivl om.

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 23-05-08 13:03

Du kan evt. dele skærmen op i 2 dele. Den ene side viser din Powerpoint eller PDF, og den anden bruger du til vise de RSS feeds (med nyheder) du ønsker.

Kommentar
Fra : nielspnielsen

Dato : 23-05-08 14:49

Ja, det var selvfølgelig en idé. I tror ikke, at der findes desciderede programmer til den slags?