/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
trådløs internet
Fra : trimare46
Vist : 557 gange
300 point
Dato : 20-05-08 16:25

hvor finderman det billigste trådløse internet til en bærbar. det skal være stabilt og landsdækkende og med fri download.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-08 17:44

fri download, af hvad?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-05-08 17:48

fri download af alt det man nu finder på nettet.
jeg har set at nogle selskaber har en begrænsning på hvor mangm mb man må hente, og det er jeg ikke interesseret i.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-08 18:11

alle udbydere har forskellige prisniveauer, alt efter behov.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 300 point
Dato : 20-05-08 19:35

Hos Sonofon kan du få frit forbrug (med fraud grænse på 10 gb) for 199,- pr. mååned.

MEN der er ingen der tilbyder landsdækende mobilt bredbånd da nettet simpelt hen ikke er udbygget over hele landet, du vil dog kunne komme på alligevl, blot er hastigheden lavere.

Alle operatørerne har en grænse på 10 gb (hvilket er temmelig meget) simeplthen for at undgå at der er tale om misbrug eller bedrageri.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-05-08 21:12

>>Kortoververden
du skriver
Alle operatørerne har en grænse på 10 gb

hvor har du fra ?? har du et link ??

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 20-05-08 21:28

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-05-08 21:29

Jeg arbejder i branchen du kan jo selv se de forskellige tilbud