/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Rep af scootere
Fra : peter1215
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 20-05-08 01:07

Hvorfor er der ikke en her i vejle hedensted der fusker med scootere til en normal pris ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-08 07:41

Citat
Hvorfor er der ikke en her i vejle hedensted der fusker med scootere til en normal pris

Fordi dem der tager "normal pris" IKKE er fuskere - men mekanikere

Dem der fusker kan ikke tillade sig at tage normal pris - det er der ingen der vil betale for en fusker....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-05-08 08:41

Hvad er for dig en fusker (en der arb sort ??) Hvad er normal pris ?? Kan du ikke selv finde ud af at lave den ?? Hvad er der i vejen med den ??

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 29-05-08 22:53

Hvis du godt kan li scootere så kan du jo selv lærere og lave din scooter, de penge du spare på selv at lave det kan du jo bruge på værktøj.

Det selvfølgelig ikke alt man kan lave og jeg ved ikke lige hvad du skal have lavet men det var da en mulighed hvis du ikke vil betale for en dyr reparation.

Desværre går det meget tid på at tage plastik skjold af og på på en scooter hvor det på en puch maxi f.eks der sidder motoren jo frit fremme så det er bare at gå igang.

Du kunne også tage skjoldene af og gøre det let for mekanikeren af reparare scootere sådan at du spare penge og han spare tid.

Bare en ide.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 29-05-08 22:54

Ellers hvad med og sætte en seddel op nede i butikkerne i byen eller snak med folk og hør rundt omkring. Skriv en annonce i lokal avisen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-05-08 00:21

Svar dog aldrig