/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hund søges
Fra : JeffO
Vist : 777 gange
45 point
Dato : 19-05-08 23:07

hey! nogen fra Jylland der skal af med nogle hunde (gerne i den sydlige ende). vi søger den perfekte hund. vi ved bare ikke hvad det er for en endnu
Har i nogle bud?
Mvh F & J

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 19-05-08 23:32

I kolding er der en tæve af racen dværgpinscher på 6 år, der søger nyt hjem grundet den ikke må følge med i ny lejlighed.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 19-05-08 23:37

interessant, har du evt nogle billeder?

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 20-05-08 06:43

nej, jeg fik en forespørgsel om jeg viste hvor og hvem der kunne tænke sig en hund.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-08 08:07

Jamen er det ikke samme race som Sunowich har?? så ved du jo hvordan den ser ud, da han lagde nogle billeder i dit andet spørgsmål

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-05-08 08:44

Ja det er nemlig rigtigt Nordsted der er jo så både sorte og brune Jeg har lige taget billeder af ungerne og er ved at uploade dem på peecee så de kommer på i løbet af dagen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-05-08 14:26

Har du kikket på dyreinternaterne?
Der sidder hundene på stribe og venter bare på en ny familie..

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/SoegInternat?searchview&query=field+Art=Hund&searchorder=4&searchmax=10000

Lige nu er der tre hunde som jeg synes er umådeligt charmerende:

1. hund:
Citat
mellemstørrelses blanding Se stort foto
Alder: 1 år og 1 måned
Køn: Han

Bauer er en imødekommende og glad, opmærksom og nysgerrig mindre hund, som siger til når der kommer nogen. Kortvarigt lidt mild og forsigtig i nye sammenhænge. Han elsker at bruge sig selv fysisk og psykisk og er derfor meget glad for at lære/træne: svømme, lege og hente ting. Han er vant til at være med i bil, at gå i snor og løs hvor man kan dette, færdes hvor han har lyst i huset - også i sengen. Kan være alene nogle timer, forstår de almindelige komandoer, vant til egen kat og andre hunde.

Jeg bor for tiden hos: Brande Internat (se kontaktoplysninger)

2. hund:
Citat
Hund: Blanding Se stort foto
Alder: 6 år og 1 måned
Køn: Tæve

Zuki søger kærligt og blivende hjem. Den tidligere ejer har oplyst, at Zuki kan være alene en arbejdsdag og vant til egen kat. Fremmede katte skal jagtes. Hun kender nogle kommandoer og er god til at slappe af. Hun vil gerne ud og gå tur, går rimelig pæn i snor (flexiline). Hun er god til at springe. Agility vil hun helt sikkert være god til. Hun er nyklippet og er faktisk langhåret. En stille og rolig hund på størrelse med en cockerspaniel, der kan trives i næsten et hvert hjem.

Jeg bor for tiden hos: Spøttrup Internat (se kontaktoplysninger)

3. hund:

Citat
Hund: lille blanding Se stort foto
Alder: 1 år og 1 måned
Køn: Han

Jens er en fantastisk sød og meget selskabelig lille fyr. En frygtløs sprinter, som "gemmer sig bag mor", når han føler sig i fare. Han er vant til bil (sover), at går i snor og løs hvor der er fred og ingen farer, færdes overalt i huset -også i seng, kan være alene, men vil helst være sammen med sine mennesker. Elsker besøg af børn, kat og hunde med et gemyt som passer til ham. Vi søger et kærligt hjem, hvor Jens kan få lov at være med og i centrum.

Jeg bor for tiden hos: Brande Internat (se kontaktoplysninger)

---De tre hunde er alle vant til katte.
Men kik på hjemmesiden, hvor der er billeder af dem, -og af mange andre.

Og måske skulle du lukke dit andet spørgsmål, hvis du har droppet tanken om en racehvalp..

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 20-05-08 16:33

til den dværgpinscher tæve på 6 år der søger nyt hjem ved jeg at den stammer fra kennel Rødkilde i tidernes morgen.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 20-05-08 16:37

Dværgpinscheren den bor pt. i 6640 Lunderskov

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-05-08 21:48
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-08 21:52

Åååh hvor er de dog dejlige, men du har vel talt dem, så jeg kan nok ikke snuppe en

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-05-08 21:59

Hi hi nordsted jo jo der er 5............. hvad har du allerede været her

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-05-08 11:32

Uuuuuh, de er nuttig.... Men det er utroligt så helt små hvalpe ligner hinanden allesammen...

Hvad koster sådan en lille pølse? ---Når den engang er gammel nok?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-05-08 13:53

omkring 5.000 alt incl

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-05-08 15:52

...Hvad er "alt. incl.?"

---Følger der DKK stambog, ormekur, helbredscheck, vaccinationer, halsbånd, snor, hvalpefoder, hundeseng og sovebamse med? ---Plus en kvik lille opskrift på hvordan man skal behandle det lille kræ? --Og selvfølgelig billeder og dagbog for de første 8 uger?

Definer lige "alt. incl."

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 21-05-08 16:43

Ellers kig i Den Blå Avis og Gul og Gratis. I Gul og Gratis synes jeg der plejer at være mange annoncer fra Jylland.

Kommentar
Fra : vonmissy

Dato : 04-06-08 18:14

skal det være en hvalp? er det til landet eller til byen?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-06-08 19:17

Alt incl ..er ægte forældre, ormekur, sundhedstjek, vaccinationer, og chip De er bare så frække/nuttede nu

Kommentar
Fra : Gæst2008

Dato : 12-06-08 14:02

Hej

UTIKA formidler også hunde til nye hjem..

Hilsen Gæst 2008