/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Spg ang blu-ray
Fra : 10.Totti
Vist : 339 gange
140 point
Dato : 19-05-08 21:34

Vil lige høre efter, om man får den samme billedekvalitet ud af at se en blu ray fil fra:

Denne com hvis man tilsluttede com'en til fjernsynet gennem HDMI stikket: http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406902700

Og hvis du fx så en film fra denne dvd:

http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=4708&menu=Multi&menuid=249&catid=439

Vil det være et skidt eller hva?? :)

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-05-08 01:16

Er du sikker på at den Acer com overhovedet har en HDMI kompatibel udgang.

Det at den kan vise film fra blue ray skiver betyder ikke nødvendigvis at der er udgang til HD.

Dit andet link virke ikke.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 20-05-08 06:38

Har læst flere steder at "faste-afspillere" ikke er helt udviklet endnu.
Og som transor siger, skal det jo være en udgang til HD før det giver mening.

Prøv at hop ind på www.Zepto.dk , se har billige BR Computere.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 20-05-08 17:28

Ja den har HDMI udgang. Har set den i butikken

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-08 20:02

Citat
om man får den samme billedekvalitet ud af at se en blu ray fil fra

Nu er en DVDafspiller jo ikke andet end et DVDdrev sat i et andet kabinet.....

Så er forudsætningerne de samme vil billedet jo også blive det.....