/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
opdateringer af nokia 6600
Fra : soren3329
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 19-05-08 18:10

hej
har en nokia 6600 som spasser total ud og skriver der en en system fejl 15
er der nogen her som kan hjælpe mig med og få min mobil til og virke igen eller fortælle hva jeg skal gør ved den for og få kontakt med dig igen

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 19-05-08 18:24

hvis den er under et år gammel,så gå ind og få den opdateret gratis,,,

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 19-05-08 18:50

det er den noget mere end et år men hvor gamle skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke kan komme i kontakt med den

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 19-05-08 23:07

på dette link kan du opdatere din telefon:

http://softwareupdater.nokia.dk/caniupdate.php

Du skal bruge dit datakabel og tilslutte din mobil til din computer.

der kommer altid en CD-Rom med når du køber en nokia tlf. den kan du også bruge til det.

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 20-05-08 16:36

øh har ikke fået noget med til dem vi har købt er brugte mobiler jeg har

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 20-05-08 17:10

kan man ikke opdater den uden kabel mener via det kort som sidder iden