/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Billige Kondomer
Fra : ssand
Vist : 955 gange
40 point
Dato : 18-05-08 23:05

Hvor finder man billige OG GODE ANERKENDTE kondomer ? Det skal være i en ordentlig kvalitet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-08 23:06

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-05-08 23:06
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-05-08 23:08

Ans bliver du så flov at du må grine ???? Hvordan går det egentlig med dine rafter?? har du fået nogle seriøse svar

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-05-08 23:09

Vores kiosk sælger nyvaskede brugte regummerede af høj kvalitet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-05-08 23:13

på apoteket

Accepteret svar
Fra : holamik

Modtaget 50 point
Dato : 18-05-08 23:15

Ja da!

Det kan du på www.bluesilk.dk de har kondomer til 1kr. og er CE godkendte.

Du kan også købe den Originale Flutschi glidecreme til 49,- (for 200ml den store tube) så er du sikker på enden bliver god.

Jeg har selv købt mange vare der og det virker.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-08 23:19

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-05-08 23:20

Citat
CE godkendte.

Kræver det en CE godkendt kalorius?

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 18-05-08 23:22

Hej Teil

ISO 9000 må kunne gøre det.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-05-08 23:24

Godkendelse af svar
Fra : ssand

Dato : 18-05-08 23:27

Tak for svaret holamik.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-05-08 23:31

Citat
Ans bliver du så flov at du må grine

Har det humor ????

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 18-05-08 23:32

Citat
Tak for svaret holamik

Godt du kunne bruge det men på www.bluesilk.dk er der altså også mange andre spændende ting!

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 18-05-08 23:33

køb aldrig kondomer der ikke er testetde og ikke har str. angivet ...
det er at spille hasard med sit liv...

D9N

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-05-08 23:37

Det er nok så sjovt fordi det handler om en masse dobbeltprofiler Og det der raftespørgsmål får vi jo nok aldrig svar på Pia

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-08 02:09

Fordi du Sunowich lige har fundet ud af at bruge søgemaskinen, behøver du ikke demonstrere det. Vi andre kan godt.

Du har 4 indlæg i tråden, hvoraf kun 1 af dem har delvist noget med sagen at gøre. Dit personlige bræk du kører af på Ans ,skulle du tage og lave din egen tråd om.

Synes ellers det gik så godt med dig her på det sidste. men du skal åbenbart lige ruskes lidt ind i mellem, så du husker hvad der sker, når du skaber dig idiotisk

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-05-08 09:59

ISO 9000 er en standard for kvalitetsstyring. Den skal sikre at man laver det samme hele tiden svarende til specifikationerne.

Man kan lave dårlige , hullede kondomer efter ISO 9000. Bare de allesammen er lie dårlige.

Det gælder også så mange andre produkter. ISO 9000 er ikke en kvalitetsangivelse, som forbrueren kan bruge til noget.

CE mærkning alene er desværre heller ikke nogen garanti for er godt produkt.

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 26-07-08 01:40

www.ripnroll.dk - Alletiders side

CE mærket og 99 øre pr. stk.