/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billige flybilletter HASTER
Fra : C_J
Vist : 570 gange
82 point
Dato : 18-05-08 21:29

Krise..

Jeg sidder nu og kigger rundt på nettet for min mor, da hun skal flyve til Le Havre i Franrig på tirsdag.. Men jeg er ikke lige så stækt i hvordan man finder billige billetter, så er der nogen som kan hjælpe?
Det billigste jeg fandt er omkring 6000 kr, men synes det er yrt når man kan komme til paris for 800 kr!!

Hjælp hjælp hjælp..

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 18-05-08 21:32

Prøv på: www.sterling.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-05-08 21:35

Prøv her, det er flere selskaber der er på denne side, men du skal kun søge en gang, så pupper de alle op

http://tv2.momondo.com/Flights.aspx

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-05-08 21:35

www.flybillet.dk men du er ret sent ude.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-05-08 21:38

Som Bille 1948 skriver, i er meget sent ude, og jo tættere på afrejse tidspunktet jo dyrere.

Jeg fandt i god tid en billet til min søn til Montpellier 1200 kr, mere så du ved det til en anden go gang

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-05-08 21:53

Du kan også prøve her, måske du skulle søge på en anden lufthavn også??

http://www.airtickets.dk/

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-05-08 22:16

Le Havre er jo ikke kendt for sin store lufthavn.

Nemmest og billigst er nok at flyve til Paris (evt Bauvais nordfor) og så leje bil derfra.
Tog fra Paris er en anden mulighed.

Du finder næppe en billigbillet helt til LeHavre

Kommentar
Fra : C_J

Dato : 18-05-08 22:59

Takker for alle svarene.. Nu er situationen sådan at det er lidt akut, det blev først aktuelt i går, så har ikke kunne gøre noget før! Men vi prøver.. :)

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 19-05-08 06:46

Hejsa,

Ja det er jo lidt sent, men det er ikke for sent.

Jeg har selv været i Le Havre flere gange, og den nemmeste og billigste er at tage flyet til Paris.
Derefter en taxi til Togstationen Gare Du Nord, og tager toget til Le Havre.
Prisen for en Taxi er ca.40€ og toget koster ca 80€

Håber det lykkes for jer.