/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
NAVISION
Fra : hawaii7
Vist : 676 gange
50 point
Dato : 18-05-08 21:09

Man kan da godt forstå at 2100 ikke får.
Mange af spørgsmålene bluiver jo alligevel annulleret.

- Ubesvarede 4
- Besvarede 146
- Annullerede 52
- Slettede 4

Kommentar
Fra : me67

Dato : 18-05-08 21:26

og ?????

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 18-05-08 21:47

og hvad så set kan da f...f...
være ligegyldig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-08 21:57

Dem er der MANGE af

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 19-05-08 06:25

Ja REFI alt for mange efter mit synspunkt. Har man et spørgsmål og får hjælp af andre kan man godt takke for hjælpen i stedet for bare at anullerer sit spørgsmål. Om vedkommende sætter 20, 50 eller 200 point på højkant er ligemeget for mit vedkommende. Det primære må være at vi kan hjælpe hinanden. Jeg kommer selv med et svar om der så er 20 point. De "skide" point betyder da ikke noget.
Jeg ville bare vise at vedkommende bare annullere ca 1/3 af sine spørgsmål og det kan måske være årsagen til at hun ingen svar får.

Dette er så min mening om denne gode side med "KANDU".

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 19-05-08 09:07

Citat
De "skide" point betyder da ikke noget
- det er der jo desværre nok en del som ikke er enige i, bl.a. nogle af deltagerne her.

Det er vel også derfor en hel del har dobbelt profiler - så afskaf bare pointene helt, og så ville det hele blive mere seriøst. Især vil du undgå alle dem som spammer med "svar" og gerne flere gange med samme svar i et desperat håb om at få point.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 19-05-08 09:14

Citat
Dette er så min mening om denne gode side med "KANDU".

Gode side

Det er åbenbart blevet til et forum hvor man hænger andre brugere ud
i stedet for at hjælpe.

Usmageligt

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 19-05-08 09:16

Citat
så afskaf bare pointene helt, og så ville det hele blive mere seriøst

Korrekt - og FJERNså samtidig en del af brugerne - der tilsyneladende IKKE svarer på noget men blot kommenterer ANDRES svar

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 19-05-08 09:32

Citat
Korrekt - og FJERNså samtidig en del af brugerne - der tilsyneladende IKKE svarer på noget men blot kommenterer ANDRES svar
- vil du ikke være med mere

Godkendelse af svar
Fra : hawaii7

Dato : 31-05-08 08:16

Tak for svaret refi.

Jeg er helt enig med dig og mange andre.