/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Podcast til Ipod Nano
Fra : Vinni01
Vist : 402 gange
20 point
Dato : 18-05-08 10:02

Hej allesammen
Jeg har et stort problem, for jeg kan ikke finde ud af at få podcast over på min Ipod nanno :O1
Jeg kan godt hente dem ind i itunes og synkronisere med ipoden. Men så ligger den bare min podcast et eller andet mærkeligt sted på ipoden hvor jeg ikke kan finde den igennem menuen på ipod skærmen.
Det er også sommom der mangler en podcast menu under enheder i itunes, for sådan en er der nemlig under det der hedder bibliotek.
Håber der er nogen som kan hjælpe mig
Vinni

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-05-08 15:47

Det gør der på alle Ipod...
Potcarst lægger sig som undermappe musikafspiller programmet.

Potcarst er bare MP3 filer der afspiles af samme program.

Jeg har vænnet mig til det på min Ipod Touch

vh Ben