/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Fryser fast
Fra : mismas
Vist : 315 gange
100 point
Dato : 17-05-08 21:23

Hejsa
kan i hjælpe, jeg har lige formateret og den køre rigtig godt igen med xp.... MEN når jeg sætter
et usb sticks fryser den fast og jeg skal genstarte, den starter ikke op hvis stikket sidder i, mit usb sticks virker i en anden pc uden problemer....?

Kommentar
Fra : dinmor2610

Dato : 17-05-08 21:25

Du skal ha skiften dine USB Port(e). havde samme problem :')

Kommentar
Fra : mismas

Dato : 17-05-08 21:28

den gør det også med de 4 stik der er bagpå bundkortet og 2 i front

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 21:33

Du mangler drivere.....

Har du bare slette HELE harddisken og installeret XP mangler ALLE dine motherboarddrivere

Kommentar
Fra : mismas

Dato : 17-05-08 21:51

den skriver at driveren er i sp1 men har prøvet at installeret den alligevel, det er kun usb den låser helt ved

Kommentar
Fra : peque

Dato : 17-05-08 22:11

TJa - Så vidt det er muligt ville jeg nok opdatere din maskine - de retter efterhånden deres fejl, men at den fryser tyder mere på hele din bundkort mangler sine originale driver såsom chipset mm!
Så start med at hente og installere dem fra forhandlerens hjemmeside og derefter opdater windows totalt. Det er sådanne så SP3 er kommet på gaden nu!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-05-08 23:26

Installer driver CD ( motherboard / utility )
Og så SP1 / SP2

Kommentar
Fra : mismas

Dato : 18-05-08 16:42

det har jeg prøvet og nu også med et andet bundkort, men nu står den bare og genstarter i de første sorte sider, det kan vist ikke betale sig at købe stumper hertil.......det kan jo være harddisk/bundkort/ram der ikke har det godt
jeg takker indtil vidrer