/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Agfa Photo Album
Fra : sfox3
Vist : 230 gange
60 point
Dato : 17-05-08 17:48

Jeg har problemer med at åbne Agfa Photo Album, programmet skriver, at det ikke kan åbnes da det mangler en dll fil. Hvad gør jeg ??
MVH. sfox3

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 17-05-08 17:52

Det nemmeste er at geninstallere programmet, så kommer dll-filen automatisk med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 18:07

Eller fortælle HVAD det er for en .dll-fil der mangler....

Kommentar
Fra : sfox3

Dato : 17-05-08 20:45

Jeg har prøvet at geninstallere programmet flere gange, man uden held. Programmet har kun en gang skrevet at der manglede en dll-fil, desværre fik jeg ikke noteret filens navn. Siden har det blot skrevet:
Run-time error`91`; Object variable or with blok variable not set.
mvh
sfox3

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 20:54
Kommentar
Fra : sfox3

Dato : 18-05-08 20:10

Hej refi
jeg vil forsøge at løse problemet af den vej
mvh sfox3

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 18-05-08 22:15

prøv at gå tilbage i systemgendannelse. Måske er filen røget med når noget andet er afinstalleret.

Kommentar
Fra : sfox3

Dato : 19-05-08 12:24

Hej tararam
jeg har prøvet systemgendannelse, desværre uden held.

mvh. sfox3