/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjælp til hjemmeside
Fra : oldham
Vist : 454 gange
50 point
Dato : 16-05-08 13:19

Hejsa Der

Har brug for hjælp da jeg ik kan finde ud at lave et nyhedsbrev på min hjemmeside
www.soccernews.dk

Ellers hvis der en kan lave det for mig så vil self også være en stor hjælp og måske plus lidt mere.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-05-08 13:41

Jamen normalt ville i dette tilfælde være et tilføjelsesmodul du kan få/købe/lave til dit CMSystem.

Der er noget du skal kigge efter der hvor du har fået hentet det !

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-05-08 13:52

eller også kan man programmere det selv, hvis man ikke har sin hjemmeside på en server med cms system.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-05-08 15:20

Tag et kig på http://www.kreativt-design.dk/ der kan du få meget god og billig hjælp til din hjemmeside...

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 21-05-08 11:32

Prøv lige, at gå ind på www.newbie.dk og se det de har...