/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Microfon svigter
Fra : Reichstein
Vist : 392 gange
50 point
Dato : 15-05-08 09:07

Øv øv og atter øv, i forgårs talte jeg på skype med venner i udlandet uden problemer, sener på dagen blev jeg kandt op på skype af en anden ven, men han blev ved med at sige hallo, jeg kan ikke høre dig!
Jeg har checket alle stik, og kørt en test, jeg har prøvet med et andet hadset, men der er intet der virker.
Er der en der har forslag til en sidste ting jeg kan prøve?
P.S. Jeg har geninstalleret driveren til lydkortet, også uden resultat!

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 15-05-08 10:24

Er der en der har forslag til en sidste ting jeg kan prøve?
Jeps!... Nyt lydkort - hvis fejlen er der andre steder end lige på Skype, ellers lav en afinstallering og geninstallering af Skype - du har jo tjekket headset og div. stik.

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 15-05-08 10:45

Tak for svaret CLAN. Selvom det ikke lige var det svar jeg havde håbet på.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-05-08 10:52

Hej Reichstein... nej svaret var nok ikke lige det bedste, men du havde det sikkert på "fornemmeren". Jeg ville dog lige prøve at afinstallere Skype, herefter genstarte din PC (boote), og så geninstallere Skype igen, for at se om det ikke løser problemet... inden du investere i et nyt lydkort. Tjek også lige din PC for "snavs" evt. via http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm og så Ewido.
Et andet lille godt råd... accepter ikke dit spørgsmål lige med det samme, andre har måske et bedre råd, eller har prøvet samme problemstilling + dit problem er jo ikke løst... endnu! Nå men du har jo accepteret, og det er jeg da glad for, så takker for points... held og lykke med det.
Fortsat god dag herfra