/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
hamster
Fra : pjuske1991
Vist : 1265 gange
10 point
Dato : 14-05-08 17:01

hvor lang tid kan en sirbirisk dværghamster leve uden noget vand??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-08 17:06

Hvis den bevæger sig er den ikke død....

Er du dyremishandler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-05-08 17:08

ER DU SÅ TRÆT AF DEN???

Nu må du til at tage dig sammen, den hamster har ikke bedt om at bo hos dig, og den er bestemt ikke et stykke legetøj, man smider væk, når man bliver træt af den, og da slet ikke tørster ihjel

Brug dine lommepenge og gå til dyrlægen og få den aflivet på en human måde

http://www.kandu.dk/Spg121001.aspx

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 20 point
Dato : 14-05-08 17:26

den behøver ikke vand , mine drikker meget meget lidt af deres ...
men de spiser så også meget agurk og tomat , og giver du den også lidt mælebøtte så vil den formentligt heller ikke drikke vand...

og jer 2 her over, tag jer dog sammen , lad dog være med at deltage i ting i ikke har forstand på ... tsk tsk ...

jeg tvivler på spørgsmålet har noget med det andet at gøre...

i øvrigt den Hamster jeg fandt i min kælder havde rendt rundt der i mindst 3 mdr. og der kunne den heller ikke få vand, men godt spørgsmål hvor den så fik væske fra ..

D9N

Godkendelse af svar
Fra : pjuske1991

Dato : 14-05-08 17:28

Tak for svaret D9N.

jeg prøver jo ikke på at sæå den ihjel. jeg har bare været på ferie og glemt at give den vand.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-05-08 17:35

D9N

Jeg har selv haft hamster, så jow jeg ved godt hvad det drejer sig om, når man skal passe sine kæledyr.

Lige nu har jeg marsvin, to kaniner og en hund, og

MAN GLEMMER IKKE BARE AT SØRGE FOR SINE DYR FORDI MAN SKAL PÅ FERIE

DU ER KOMPLET UEGNET TIL AT HAVE DYR

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-05-08 17:39

Hvad f... er det for noget
Citat
jeg har bare været på ferie og glemt at give den vand.

Skulle du ikke skamme dig noget så gevaldigt ?????
Det gør man bare ikke sådan noget
Stakkels dyr. Du skulle IKKE ha lov til at holde dyr nogensinde mere

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-05-08 17:55

[CITAT]jeg har bare været på ferie og glemt at give den vand.!

Tænk om din mor glemte at købe øl til din far! - -

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-05-08 18:21

http://www.kandu.dk/Spg121001.aspx

Dyreven, det er du da ikke

Kommentar
Fra : ans