/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
mont./opsætning af fartpilot
Fra : hamselvKan
Vist : 545 gange
20 point
Dato : 12-05-08 20:25

Har monteret en ap 500 men kan ikke få den til at virke Er der måske nogle der har prøvet at montere en sådan en.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-05-08 21:15

har du kørt diagnose på den ??
side 6 her: http://www.bmw5er.dk/pdf/fartpilot.pdf

og har du husket at køre opsætningen (side 7)

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 12-05-08 21:51

Hvad koster sådan en dims??

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-05-08 22:23

mener at have set den til 1600.- for et par måneder siden, kan dog ikke lige finde den side jeg så den på

men her er den til 2000.- http://www.mnielsen-autoudstyr.dk/nyheder-tilbud.asp?t=5&ID=21763

og her til 2500.- http://www.mklshop.dk/product.asp?product=53&page=1

Kommentar
Fra : hamselvKan

Dato : 13-05-08 16:39

Jeg kan ikke få den til at køre en diagnose ej heller opsætning men har snakket med as marketing
som mener at jeg ikke har fået monteret ledningerne til bremsekontakten på den rigtige måde. Så jeg vil kaste mig vildt og inderligt over denne opgave med omhu endnu en gang

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-05-08 17:59

hmmm, ville nok lige måle om den fik strøm inden jeg begyndte med alle mulige andre ting
hvis den får strøm er næste punkt at kontrolere om den har stel

Kommentar
Fra : kongvox

Dato : 18-06-08 19:46

A/S Marketing held og lykke....... Der er en grund til at forhandlere flygter fra dem......

Tal med lindgaard pedersen istedet de kan give dig en vejledning der er nem at forstå og de er hjælpsomme.

Men, der er jo en grund til at man har autoriseret væksteder, og der er en grund til at de koster lidt at få sat den i ...

Forresten er du sikker på du overhovdet kan bruge AP 500 og ikke skal have en Ap800 istedet ????? Det afhænger jo af din bil....

Hilsen kongvox