/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Australien
Fra : 7777
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 12-05-08 10:21

hej
jeg er ved at lave en opgave om Australien. men der er nogle oplysninger jeg ikke helt kan finde. det erlidt omkring hvordan samhandlen er med Australien, samt nogle statistikker omkring

Tabel med Danmarks samhandel med Australien (eksport og import)

Tabel EU landendes eksportandele i % til Australien

Tabel vækst i eksporten til Australien

Tabel eksport til Australien fra Danmark

Tabel import fra Australien til Danmark

det må gerne være tabeller med farve

er der mon en sød person der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 12-05-08 16:42

statistisk årbog. Biblioteket.
god fornøjelse

Kommentar
Fra : bamseh

Dato : 13-05-08 14:44

ring til den australske ambassade. De svare nok først på engelsk, men de kan som regel tale dansk. Der skulle du kunne få alle de oplysninger du ønsker

hvis du skal lave en tabel, så er det smart at sætte det i et koordinatsystem

held og lykke med det. (det er nu ikke det mest spændende emne om Australien, du der hår fået.

Prøv forøvrigt at se i forretningerne. Hvad med vin og lam (pas dog på New Zealand)