/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
advarsel ved hyperlink
Fra : sonjor
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 11-05-08 20:19

Hej, Jeg ville gerne af med denne advarsel, så jeg kan spille musikken straks jeg vælger hyperlinket, som henviser til en mappe med mp3-filer. Håber nogen kan hjælpe. Det drejer sig om access 2007.

http://Billedeupload.dk/showpic-1997.jpg

Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-05-08 20:30

Prøv at se om der ligger en indstilling i Acces der kan ændres på.

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 11-05-08 20:56

Hej og tak, men jeg har gennemset alle muligheder både i Access og hele Office 2007(mener jeg). Div. sikkerhedsindstillinger har jeg deaktiveret, hvor det var muligt, så jeg ønsker mig evt. andre muligheder eller i hvertfald en anvisning om, hvor jeg kan ændre.

Hilsen Sonja