/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan man genskabe filer på en diskette?
Fra : kali1
Vist : 208 gange
20 point
Dato : 03-03-03 14:34

Kan man genskabe filer på en diskette, som ved en fejl er blevet overskrevet.
Jeg er ved en fejl kommet til trykke på kopiere diskette og herved overskrevet den næste diskette, som jeg satte i. Der var nogle dyrbare filer på. Kan man på nogle måder genskabe dem?
KL

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 14:44

Hej
Er du sikkert på at de er slette..? jeg mener hvis den du kopierede ikke var fuld så skulle de jo ligge ved siden af de nye filer på disketten.
men hvis de ikke gør er jeg bange for at dine filer er tabt.

Held og lykke '

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 03-03-03 15:00

Desværre. Hvis du har overskrevet disketterne, kan filerne ikke reddes.
Hvis du "bare" havde slettet dem, uden overskrivning, var der nogle muligheder.

m v h
HC

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-03-03 22:01

hej kali1
det er muligt at genskabe dine filer selv om de er blevet overskrevet.
du kan foreksempel bruge et program som lost&found eller "search and rescue" ,mener at det er et powerquest produkt
har efterhånden redet en del der har fået slettet, formateret eller overskrevet vigtige ting såsom eksamensopgaver
mvh
EXTERMINATOR

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 29-03-03 00:08

der findes et gratis program der måske kan hjælpe dig, med som du selv siger er filerne blevet overskrevet så der er ikke den store changse for at du kan rede filerne http://space.hjem.wanadoo.dk/Drive_Rescue.rar

//>Rex<\\