/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Erik & Anni melodi
Fra : snoopy_2
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 08-05-08 18:19

Efter at have fulgt med i "Erik & Anni goes to hollywood" har jeg gået og tænkt lidt på hvad åbningmelodien kan være for en? Kunne rigtig godt tænke mig at få fat på den, så håbede der var nogle som evt. fulgte med og vidste hva det var for en melodi d:

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-08 19:27

Hver gang hun ser et kosteskaft, så brister hun i gråd......Hun har aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig fået noget

Shit, hun er stinkende klam, og han har fandme fået transplanteret hjernen ned i bukserne,

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-05-08 19:45

Intromusikken er indspillet af et firma som hedder "vibesync studio"

Tror ikke det er muligt at finde den nogen steder. Den eneste mulighed er at steame sangen fra serien.. Dog lyder melodien bekendt. Derfor tror jeg der findes et musikstykke der minder meget om. Synes det lyder som noget fra en eller anden gammel TV-serie

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 09-05-08 14:24

Træls?