/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
rejse til st. louis i caribian
Fra : sweetblue2839
Vist : 659 gange
200 point
Dato : 07-05-08 22:22

hejsa..

damn det er svært at finde noget brugbart på nettet, hvis man ikke sidder inde med den helt store erfaring..

håber virkelig at i kan hjælpe mig.. takker på forhånd..

vi er en gruppe på 5 der gerne vil til st. louis i carbian til januar.. skal være fra den 3 jan til den 17 jan 2009..

så først søgte jeg her i danmark, fra billund og derefter fra kbh.. men intet resultat..
så mindes jeg herefter en udsendelse fra dr1, rabatten og at der var rigtig mange penge at spare ved at tage turen til hamburg også flyve derfra.. men er ikke den bedste til tysk..

så kan i hjælpe mig med sådan en rejse .. den skal indeholde :::

retur rejse til st. louis i caribian
hotel ophold
og til 5 personer = 3 værelser.

hvis i kan hjælpe mig.. må i gerne supplere med links og en forklaring. da jeg gerne vil lære lidt mere om dette her med rejser.

takker..

mv // brian.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-05-08 01:08

Hmm, jeg kan ikke finde noget St. Louis i Caribien, hverken i British Virgin Islands (de tidligere danske øer) eller i Puerto Rico.

Noget siger mig at I ikke undgår flyskift i Miami f.eks, men dertil får man også biletterne i nakken, og der er nok flere amerikanske selskaber der flyver til øerne.

Kontakt et rejsebureau, men I skal nok ikke regne med at kunne booke flybiletter før tidligst ½ år før afrejse, forvent også ved tidlig booking at der kan komme en ekstraregning hvis oliepriserne stiger (endnu mere)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte