/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Mads Poulsen
Fra : ovehenry1
Vist : 678 gange
40 point
Dato : 05-05-08 19:42

Er der nogen der har oplysninger om Mads Poulsen født 5 Januar 1852, han var røgter i Sorvadhuse,Gjesing Sogn ved Auning og døde i 1913, han blev født i/ved Simested Sogn ,Rinds Herred.

Hans kone hed Ane Katrine født Nielsen og er fra Farsø Sogn,Gislum Herred født 26 August 1863.

MVH
O.Poulsen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-05-08 20:59

Dem her:
"
Mads Poulsen Birth: 6 Jan 1852 Simested , Rinds District, Viborg Denmark
Death: 4 Oct 1913 Gjesing , Soderhald , Randers, Denmark
Father: Poul Andersen
Mother: Else Jensdatter
Spouse: Anne Kathrine Nielsen Marriage: 9 Sep 1885
"
Sjovt nok hedder min oldefar Poul Madsen, født samme sted, lidt yngre...
Måske er vi i familie? Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-05-08 21:09

Og konen:
"
Anne Kathrine Nielsen Birth: 26 Aug 1863
Fredbjerg, Farso , Gislum , Alborg , Denmark
Death: 9 Aug 1936 Amtssygehuset Farso, Denmark
Father: Kresten
Spouse: Mads Poulsen Marriage: 9 Sep 1885
"
Men hvorfor hedder hendes far Kresten, ikke Niels?
Var man begyndt at bevare efternavnet?? Svend