/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Finansselskabet - FINANSSYD.DK
Fra : Balch
Vist : 656 gange
20 point
Dato : 05-05-08 13:33

Hejsa

jeg ved at man skal passe på med alle de finansselskaber på nettet der tilbyder at man kan låne penge - og derfor vil jeg forhørere mig herinde.

Er der nogen der kan fortælle mig om finansselselskabet www.fianssyd.dk er noget man skal holde fingerene fra - eller - er de til at stole på.

smil smil
synes det lyder for godt til at være sandt nemlig

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 20 point
Dato : 05-05-08 14:07

Har lige set siden og kan da med det samme se at renten er højere end hos kreditforeningerne eller bankernes kreditforening. Generelt hold dig væk fra sådanne internet firmaer, de er for det meste altid dyrere med et eller andet. Kontakt din kreditforening eller pengeinstitut.
jeg ville have forhøjet mit lån i huset og kreditforeningen foreslog en kassekredit uden fats månedlig indbetaling. Da de var for længe at frmsende diverse papirer tog jeg kontakt til mit pengeinstitut. Det har vi også og så enda til en lavere rente end kreditforeningen.

Med venlig hilsen
hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : Balch

Dato : 05-05-08 14:24

Tak for svaret hawaii7.

jeg skulle bare være sikker på at jeg havde ret i det jeg så