/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hjælp til sex fantasi
Fra : vedik
Vist : 851 gange
40 point
Dato : 04-05-08 17:38

min dame har en fantasi om at blive taget hårdt og føle sig tvunget..

og det har jeg tænkt mig at gøre ved hende snart.

men jeg ved ik hvordan jeg ska gør det så det bliver frækt og godt for hende,

og hvordan kan hef tage hende så hun føler det hårdt og tvunget.

jeg håber nogle kan komme med nogle seriøse svar..

det hele ska finde sted på hendes værelse.

på hendes værelse har hun en seng og en lille puf vi kan bruge,

i må evt gerne komme med nogle forslag til stillinger.

alle jer med dumme kommentar, i behøver ik skrive..

jeg vil ik høre på hvor dum jeg er, eller noget om mine tidl indlæg..

det var ik det jeg spurgte om

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-05-08 17:44

De må i selv finde ud af.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-08 17:45

Du må lige vente til vores allesammens sexdronning "missjosephine" vågner. Hun har garanteret nogle klamme forslag til jeres "tagehårdt" projekt.

Hun er kun 50 år den saftige missjosephine, men har erfaring som en på 150 år, og ligner vist osse nok sådan een LOOL sir rygtet......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-08 17:46

Det er bare slitage

Kommentar
Fra : sansemotorik

Dato : 04-05-08 18:03

Husk indimellem skal en fantasi bare blive som sådan!

ellers kan du kontakte sexolog Joan Ørting for gode råd.

www.joanoerting.dk

Go fornøjelse.

kh
Marianne

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-05-08 18:12

Citat
jeg vil ik høre på hvor dum jeg er, eller noget om mine tidl indlæg..

det var ik det jeg spurgte om

Nej, det ved du jo sikkert udemærket selv. Det behøver vi ikke fortælle dig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-08 18:45

LOOOL

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-05-08 18:54
Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-05-08 18:56

Nok ikke det rette forum at lægge sine sexfantasier ud....

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-05-08 19:05

Et sådant, seriøst spørgsmål, spørgsmål kræver voksent gensvar.

Det får du ikkeher.!!!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-08 19:15

Jo dælme jo...kom med dem Tilde *SF*

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-05-08 19:49

Klumme.. jeg har ingen....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-05-08 19:50

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=268331

kan det "betale" sig at svare? Svarforsøg accepteres jo ikke!

Iøvrigt er det forum nok ikke det rette!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-08 21:01

Gu har du da så......nu ikke genert LOOL

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 05-05-08 18:49

Kommentar
Fra : dinmor2610

Dato : 22-05-08 13:28

prøv www.sexlinien.dk/ der er massere med [I][U]DIT[/U][/I] Problem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-05-08 14:20

vedik - vedik hvordan man lukker sine spørgsmål, så inden vedik kører noget af sit sexpis af og får flere gode råd, skulle vedik starte med at tage hårdt fat i at få de gamle spørgsmål lukket

Kommentar
Fra : miklet

Dato : 20-07-08 16:22

bind for øjnene - det plejer at være genialt - o så doggystyle , men slik hende mens hun står på alle 4 og så tag hende bagefter..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-08 16:40

vedik - ved stadig ik hvordan man lukker sine spørgsmål....sørgeligt

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 20-07-08 19:30

Citat
vedik - ved stadig ik hvordan man lukker sine spørgsmål....sørgeligt

Fred være med ham...
Han eksisterer sikkert ikke mere i Kandu sammenhæng

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-08 19:31

Du har nok ret..