/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
R.I.P.
Fra : yearhouse
Vist : 655 gange
50 point
Dato : 03-05-08 14:59

i dag er det 66 år siden, at Thorvald Stauning døde.

Og i dag er min lille fugleunge afgået ved døden

R.I.P....men ok...Jeg måtte hjælpe den med "befrielsen". Den udviklede sig overhovedet ikke, og havde en mystisk knude på halsen...

....Så lille Thorvald har fået en værdig begravelse

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-05-08 15:21

Kondolerer!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 03-05-08 15:43

Tak tak.....

Det var en undulat........Så der skal måske Undoleres?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-05-08 16:06

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-05-08 16:39

vil du arve 2... de hedder Sussi og Leo????

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-05-08 16:40

på dine vegne....

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 03-05-08 23:17

Sussi & Leo?....som undulater?

Så heller De Nattergale som Sanglærker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-08 11:06

Skal vi tut sammen, jeg har lige fået konstateret at min vovse er blind, det er næsten ikke til at bærer, han er kun 8 år.

Det gode ved det er ,at hunden ikke selv lader sig mærke med det, han er stadig den glade legesyge hund, den eneste forskel er, at jeg er førerhunden for ham, når vi går tur

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-05-08 12:37

Jeg føler med dig, Nordsted. Men blot vovsen ikke har ondt. Dyr kender jo ikke "dagen i morgen", så den skal jo ikke planlægge m.m.

.....Og så får den jo lidt mere opmærksomhed fra "mor"?. Så den er sikkert udmærket tilpas

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 05-05-08 18:51

ejjj Nordsted... så var det derfor han gik ind i kantstenen???

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 05-05-08 18:52

de er pææææne Yearhouse.... og de er gratis..........