/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
NmindexStoreSvr.exe
Fra : anrobi
Vist : 820 gange
40 point
Dato : 03-05-08 12:10

Hver gang jeg har startet min computer op kommer der denne meddelse =
NmindexStoreSvr.exe har fundet en fejl og afslutter, hvad er årsagen ??

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 03-05-08 12:34

hej anrobi
jeg mener det har noget nero 7 at gøre men prøv at gå på google og sø på fil navnet så skal der nok komme noget om den.
mvh hardy

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 03-05-08 12:35

ups søg og ikke sø

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-05-08 12:55

jeps det er nero men det kan være pga af for eks spyware eller andet skidt så check din pc godt igennem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-05-08 12:59

ps... fjern fluebenet ved "enable Nero Scout" og klik apply så burde det (hvis der ikke er andet galt) holde op med fejlen

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 03-05-08 14:39

Hvor finder jeg det flueben ? kan du ikke klippe det ud i pap,jeg er en ældre dame på 70, og har ikke så meget forstand på det tekniske. Mit Nero program er på Dansk.
Mvh.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-05-08 17:09

beklager anrobi - jeg kunne huske det fra engang jeg havde det på en anden pc - og har ikke mulighed for at finde det så jeg kan forklare det bedre. Håber der komme nogen der har bedre forstand på det .

aktiver nero genvej er oversættelsen på enable nero shortcut hvis det skulle hjælpe.

Men - der kan være mange andre grunde som jeg har været inde på - har du nero så du kan afinstallere og geninstallere ? (bare for at udelukke at der er tale om noget snavs )

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 03-05-08 17:30

Jeg mener man kan disable Nero Scout ved at gå i:

Start > Alle Programmer > Nero 7 > Funktioner > Nero Scout

Der er i det vindue der åbner et flueben hvor der står noget med at starte Nero Scout

Fjern det og tryk "Anvend" og "OK"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-05-08 17:52

du go´este hvor er mine tanker på vej hen og hvor har de været

Citat
aktiver nero genvej er oversættelsen på enable nero shortcut hvis det skulle hjælpe

beklager dybt - og har ingen undskyldninger at bruge af hmpff

WinXPeter - fluen skal væk fra den enable scout hvis det er hvad der driller

og så skal jeg nok lade være med at blande mig lige her og nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-08 23:53

Du er ikke alene, hvis det kan være en trøst: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/259820 som allerede foreslået er løsningen måske at deaktivere Nero Scout, hvis den er aktiveret, kontroller om den er aktiveret ved at klikke på Start og på Alle programmer, find og hold musemarkøren på Nero 7 Essential, gå ud og klik på Nero Scout, nu åbner Scout og du skal se efter om der er sat markering øverst til venstre ved Aktiver Nero Scout, hvis der er markering der, så klik for at fjerne markeringen og gem indstillingen ved at klikke på Anvend og OK, der er absolut ingen grund til den tjeneste kører.
Skriv hvis det ikke var problemet, så vi kan søge videre på et svar

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-05-08 23:55

Det havde WinXPeter så beskrevet, det så jeg ikke i skyndingen, undskyld

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 04-05-08 18:32

Nu har jeg deaktiveret hele Nero programmet, og det hjalp. Tak til alle for hjælpen.
Mvh. Anrobi