/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Fra: "Mail Delivery System" <M
Fra : BjornJ
Vist : 2810 gange
100 point
Dato : 03-05-08 09:20

Fra: "Mail Delivery System" <Mailer-Daemon@stofanet.dk>
Emne: Dit postkasse max er snart overskredet (Your mailbox limit is about to be reached)
Dato: 2. maj 2008 23:15

-- A copy of this message in English is found below --

Dette er et automatisk svar fra e-mail softwaren hos Telia Stofa A/S.

Størrelsen af din postkasses indhold er snart overskredet

------------------------------------------------------

This message is automatically created by mail delivery software.

The size of your mailbox has exceeded a warning threshold that is
set by the system administrator.

--
No virus found in this incoming message.
Checked by AVG.
Version: 7.5.524 / Virus Database: 269.23.8/1412 - Release Date: 02-05-2008 16:34

Hvad gør jeg ved det?
For et pa deage siden slettede jeg en masse i indbakken og i sendt post, men meddelsen, men i dag kommer meddelsen igen.
Kan det være fordi jeg har fået en masse billeder tilsendt.

Bjørn

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-05-08 09:25

- husk at tømme "papirkurv"...

God weekend

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-05-08 09:28

Det er sikkert fordi du har indstillet din mail til at beholde en kopi på serveren, så uanset hvor meget du sletter på din computer ligger det stadig og tager plads, hvilket mail program bruger du?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-05-08 09:32

- det er selvfølgelig på mail-serveren "papirkurven" skal tømmes...

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-05-08 09:39

Gå ind på din Webmail og slet derinde, hvis du har gemt meddelelser på Serveren, ligger de derinde og fylder op.

Clou

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-05-08 09:42

Her er linket til webmailen på stofa: http://webmail.stofa.dk/ hvis ikke du lige skulle have det ved hånden

Clou

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-05-08 10:48

På min mail forsvinder mailen også på webmailen når jeg slette dem på outlook.
Men det kan sagtens være de billeder, billeder fylder meget, gem dem i dokumenter eller hvor du synes, og slet dem fra mailen.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 03-05-08 23:56

Tror det er spam eller lign.
Jeg får lign. mails selv om min post er tom på serveren