/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Clonedvd
Fra : batman1
Vist : 487 gange
500 point
Dato : 02-05-08 17:22

når jeg tager en backup med clone dvd, tager det ca 35 min. at indlæse dvden, jeg mener at det tidligere gik meget hurtigere, hvorfor ? kun nogen hjælpe?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-05-08 20:40

Har du et hak ved at der skal laves en prøve på brændingen? Hvis du har det så simulerer din PC en brænding inden den brænder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-05-08 22:38

Så prøv engang dette program

http://www.dvd2one.com/

Det bruger jeg selv, og er meget glad for det, meeen jeg kan ikke lige huske hvor lang tid det tager at indlæse en dvd

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 03-05-08 22:19

Har du opdateret til den nyeste version http://www.slysoft.com/da/download.html

Ellers prøv at geninstallere programmet igen

Forresten, bruger du AnyDVD til at knække koder ovs........ Ellers kan jeg kun anbefale dette program, da det kører perfekt sammen med CloneDVD