/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Avg kørt fast
Fra : mavi01
Vist : 831 gange
100 point
Dato : 02-05-08 11:40

Hun kan ikke slette eller opdater mere, AVG 7,0, adgang nægtet!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 11:47

Afinstaller den og brug den nye version 8: http://free.grisoft.com/ww.download-avg-anti-virus-free-edition eller endnu bedre, skift til Avast den kan en del mere, og så er den på dansk: http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 02-05-08 11:47

Download ny version til skrivebordet her:

http://free.grisoft.com/ww.download-avg-anti-virus-free-edition

Luk din Lan forbindelse.

Gå i tilføj og fjern programmer nog fjern AVG.

Installer AVG fra skrivebord og sæt så Lan forbidelsen til Nettet i gang.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 02-05-08 11:49

Vi kan ikke afinstaller, adgang nægtet! lige så snart man vil lave noget med den?

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 02-05-08 11:51

Hov jeg var bare for langsom i forhold til O.V.N !! Undskylder og så skulle der have stået og fjern AVG.

MVH chuafrat

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 02-05-08 11:53

Gå i Stifinder ved at hørjeklikke på Start. Find programmer og prøv at slette mappen derfra.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 11:54

Hej du kan ikke afinstallere et aktivt program, luk AVG nede ved uret og eller stop den i Jobliste, så burde du kunne afinstallere

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 02-05-08 11:54

Vi har prøvet i tilf. og fjern programmer

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 02-05-08 11:54

Hvis det ikke lykkes at slette fra Sifinder Programmer så prøv at gendanne til et tidspunkt hvor programmet virkede og så slet og geninstaller.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 11:56

Citat
Gå i Stifinder ved at hørjeklikke på Start. Find programmer og prøv at slette mappen derfra
kan ikke anbefales, der er meget oprydning bagefter, hvis det i det hele taget kan lade sig gøre at slette mappen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-08 11:58

Du skal have AVG stoppet før du kan afinstallere

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 02-05-08 11:59

Ikke min erfaring O.V.N. har slettet via Stifinder også AVG og derefter brugt funktionen søg og slettet resten. Det virkede fint for mig-

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-05-08 12:19

For ikke at tale om registreringsdatabasen....

Bare at slette filer er den sidste løsning man bør bruge, ellers kan man geninstallere version 7 oven i den gamle, derefter lykkes det som regel at afinstallere helt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-05-08 13:47

du kører ikke tilfældigvis med en brugerkonto - for eks returnil eller lign. ? i så fald skal den lukkes også

kig lige her:

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=163

bruger du andre grisoft produkter skal disse også deaktiveres !

En god ide at have installationsfilen fra version 8 ligende i en mappe eller hvor du vil have den så den er parat til installation ( endnu bedre at trække netstikket)

Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 02-05-08 14:56

Når man installerer en ny version oveni, så sletter den da den gamle version?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-05-08 15:00

Merrild89 - det burde den gøre men det gør den bare ikke altid

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-05-08 15:57

Hvis det var så vel slap vi for at formatere skidtet efter to års brug grundet støv i hjørnerne.

Det er altid sundt at køre en registrycleaner uanset hvilket program man afinstallerer, eller overskriver med et nyt.
Meget populært er det at bruge Ccleaner som er gratis og bare fungerer.
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Og som sædvanlig findes der købeprogrammer der er en tand bedre.

Et dygtigt firma som Sun kan slet ikke finde ud af at overskrive ældre versioner af Java-Plugin, der skal man ind og afinstallere de ældre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-08 07:35

AVG kan godt drille ved afinstallation:

1.) http://www.grisoft.com/ww.faq.num-285
2.) http://forum.grisoft.cz/freeforum/read.php?2,28206,28206
3.) http://www.pchell.com/virus/uninstallavg.shtml

Hvis du vil afinstallere manuelt, så skal AVG slettes i fejlsikret tilstand ! (Tryk F8 gentagne gange ved opstart ..inden Windows starter).

Hvis problemet er at AVG ikke vil opdatere, så er det som regel fordi uret er sat til forkert år/dato/tidspunkt. Dobbeltklik på uret i nederste højre hjørne af skærmen for at tjekke/ændre dette.

</MOLOKYLE>