/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
maler. gruppe.
Fra : m13ark
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 01-05-08 20:56

er der nogen der kunne tænke sig at mødes til fritidsmaling......acryl eller olie....Københavnsområdet.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-05-08 21:46

Måske er det her noget for dig

Citat
Kunstnergruppe København
44 medlemmer

At mødes 1 gang i måneden, eller hvad vi bliver enige om. Gruppen skal være bred. Malerier, skultpturer, smykker, glaskunst mm. At vi kan give hinanden respons på de ting vi hver især laver.

Du kan tilmelde dig her på siden

http://24.dk/group/kunstnergruppenkbenhavn

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-05-08 23:21

Du kan også tilmelde dig, gratis her

http://www.find-en-kunstner.dk/

Du har mulighed for at få din kunstnerprofil + billeder på siden. Derudover er der et forum, hvor man kan søge kontakt

Held og lykke

Kommentar
Fra : redep

Dato : 02-05-08 19:13

Ja, - det kunne være givende at udveksle erfaringer osv.
Men hvor mange har du tænkt dig skal være med i gruppen ?
Jeg kunne forestille mig at man mødes max 5 personer, eller stile efter en gruppe der er stor nok
til at få tilbudt et lokale af kommunen.
En mulighed er naturligvis også hvis en i gruppen har et lokale.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 08-05-08 22:10

kunne godt tænke mig en mandegrupe. Alle grupper er næsten kvinder......

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 11-06-08 14:44

nu er det sådanset ikke fordi jeg har noget imod kvinder....tværtimod,,,,men det kunne være sjovt med en god blanding af begge køn. Det giver lidt mere varieret syn på tingene.