/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
vicsat gps - mistet stemmen
Fra : svendmogensen
Vist : 787 gange
200 point
Dato : 01-05-08 12:45

Jeg har købt en ny vicsat v610, med destinator, som jeg i det store og hele er tilfreds med, Jeg var hos vicsat i ry og fik den opgraderet til destinator 7,0, men nu har den mistet stemmen, og det er jo ikke smart når man kører på ring 3 og gerne vil adviseres - Jeg har rykket for service - mangler programmet på cd rom - Kan nogen fortælle mig hvordan jeg får "vækket" stemmen.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-05-08 13:20

Kender ikke den pågældende model, men på andre kan man slå lyden til og fra.

Er der ikke sådan en funktion i dit menusystem?

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 01-05-08 14:05

Nej - det tror jeg ikke - jeg havde før en TT 5,0, og der kunne man det.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-05-08 14:15

Citat
- det tror jeg ikke

? - har du undersøgt det?

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 01-05-08 14:20

ja

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-05-08 16:24

Så må du jo ty til manualen.