/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Sengen larmer!!
Fra : Regnskabsrasmus
Vist : 1005 gange
50 point
Dato : 29-04-08 17:47

Har lige fået ny seng. Den er rigtig pæn og man sover super godt i den.

Har dog et lille problem med den.... den larmer noget så grusomt når sengestolperne grupper sig mod trægulvet.

Jeg prøvede at købe filt dimser som man normalt sætter under stole så de ikke sætter mærker.. men de larmer også :P

har tænkt jeg så skulle have fat i noget blød gummi... men hvor faen får jeg lige fat i sådan noget :)

såå nogle idéer til hvordan jeg kan få larmen til at holde op?? :)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-04-08 18:04

- læg jer ned på gulvet, nøjs med at sov i den...

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 29-04-08 18:23

istedet for de tynde filtdubber , skal du bruge den tykke nålefilt ,den er meget bedre , lim den fast med kontaktlim
du kan sikkert få en lille stump i den lokale tæppeforretning

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 29-04-08 18:31

Eller gå ind til en møbelforhandler og køb de filtdutter, der skal bankes i.

Et stykke cykelslange (dobbelt).

Eller lig stille ;p

Et lille gulvtæppe under sengen ser både pænt ud, og det tager også støjen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-04-08 22:12

Køb en rest tykt væg til væg tæppe med gummibagside. Dewt kan købes i tæppeland for billige penge. Klip en firkant til alle 4 ben og så knirker det ikke mere.

Kommentar
Fra : jensegon

Dato : 29-04-08 22:49

Sav en lille stykke af benene, så de ikke når helt ned til gulvet, så kan de ikke larme der.

Accepteret svar
Fra : bredker

Modtaget 50 point
Dato : 30-04-08 03:15

alm vævet tæppe med gummibagside som er nævnt , er en dårlig løsning , det går hurtigt istykker
det skal være en tyk nålefilt helst uden gummibagside

Godkendelse af svar
Fra : Regnskabsrasmus

Dato : 11-05-08 15:29

Tak for svaret bredker.

Jeg tror jeg prøver at anskaffe tyk nålefilt som du anbefaler... lyder til du har stor erfaringer indenfor dette emne

Mange tak til alle de andre gode forslag...

mvh Rasmus