/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Æblecidereddike?!
Fra : acfan96
Vist : 10009 gange
20 point
Dato : 02-03-03 11:57

Der er flere som har sagt til mig at jeg skal prøve æblecidereddike i pille form da jeg har svært ved at tabe mig medmindre jeg holder næsten helt op med at spise. Derfor vil jeg høre om der er nogen som har erfaring med dem og hvor hurtigt de virker. Hvor kan jeg købe dem henne og hvor billigt kan jeg få dem. Jeg vejret ca. 10 - 16 kg for meget og jeg er nødt til at tabe mig. Jeg har gået til vægtkontrol og er ved at opgive. Jeg ser ikke stor ud, men jeg kan mærke det på kroppen. Håber der er nogen som vil svare mig hurtigst mulig

AC

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-03-03 12:29

Hejsa,

Du kan finde disse på http://home13.inet.tele.dk/jala/produkter1.html du skal et godt stykke ned på siden før du finder dem. Jeg vil også tro du kan købe dem hos din lokale Matas.

Hygge...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-03-03 12:30

Hej AC
da det kun er 10-16 kilo vil jeg fraråde dig at gå i gang med sådan et eksperiment. i stedet for vil jeg foreslå at du melder dig ind i et motionscenter og begynder at spinne (cykle i hold på motionscykler) det er virkelig noget der hjælper..? og så for man jo motion og kondi samtidig. På denne måde tror jeg også at du meget hurtigere vil få det bedre med dig selv og vil blive gladere for resultatet..! man taber sig jo heller ikke ved at holde op med at spise men derimod ved at spise en hel masse af det rigtige så man kan få forbrændingen i vejret.

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : acfan96

Dato : 02-03-03 12:32

Jeg motionere, dvs sige at jeg selv spiller fodbold og er fodboldtræner. Og jeg cykler ca. 10 km om dagen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-03-03 12:47

Hej igen AC
jeg har lige snakket med min svigermor da hun har prøvet disse piller.
For det første er piller rimelig dyre omkring 200kr for en pakke hun kunne ikke lige huske hvor mange dage der var til men regner ikke med det er til lang tid hvis 200kr skal være dyrt. det pillerne gør er at sætte forbrændingen op så du forbrænder det du indtager hurtigere og altså ikke det som du er overvægtig og på hende havde det ikke den helt store effekt. men det kan jo have noget at gøre med ens stofskifte og det er jo forskelligt fra person til person. så måske kan de hjælpe dig.
ellers gå ned på dit apotek der har de en bog hvor du kan læse alt om diverse piller virkning bivirkninger osv.

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : hellehelle

Dato : 02-03-03 12:57

jeg har prøvet pillerne.
For mig var det penge ud af vinduet, jeg kunne ikke mærke nogle forskel.
Derimod er jeg begyndt at styrketræne, det tager min "sukkersult" og sætter forbrændingen op.
Held og lykke....

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 02-03-03 13:48

Hej acfan96

Personligt syntes jeg det med piller er dumt, det er dyrt og hvis du taber dig ryger det hurtig på igen.

Der er kun en ting der dur det er rigtig kost og et godt tilrettelagt program.
Jeg giver dig her linket til slank igen, som jeg syntes er en god og samtidig sjov måde at slanke sig på.

Ja jeg ved jo ikke om du kender det, men ellers syntes jeg du skulle kigge på det.

http://www.slank-igen.dk/(vldxinzrogeyvc45uwi1hrng)/Default.aspx

Held og lykke med projektet

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Lequack

Dato : 02-03-03 22:00

Så vidt jeg ved er pillerne bare en enormt dyr udgave af den rigtige vare, fordi den smager rigtigt grimt

En flaske æblecidereddike kan fås for 20,- og der skal bare blandes et par skefulde i et glas vand, der drikkes før hvert måltid. Det skulle virke på samme måde som pillerne (men man slipper som sagt for smagen, hvis man vil slippe ti gange så meget i prisen...)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 02-03-03 22:06

det er rigtig som lequack siger..! min svigermor drak nemlig også dette inden pillerne men hu er for længst stoppet med det.

Kommentar
Fra : paletten

Dato : 09-03-03 01:31

Du kan ikke tabe dig ved at tage piller. En hurtig og effektiv vej er at undlade at spise kulhydrater, dvs. brød, kartofler, ris, pasta og - selvfølgelig- slik og sodavand. Spis dig til gengæld mæt i kød, fisk, grøntsager og lidt frugt. Tørsteg og kom gerne olivenolie over kødet og grøntsagerne. Der kan købes lækker citronolivenolie, eller man kan lave den selv ved at lade et stykke citron-/appelsinskal ligge i olie et par måneder.
Og ja, det tager et stykke tid at vænne sig til de nye spisevaner, men fornemmelsen i kroppen er prisen værd. Suppler evt. med Appital-piller til hvert måltid, og husk at spise dig godt mæt. Spis nødder, hvis du bliver "mellemsulten", fx mandler eller lidt 70% mørk chokolade.

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 12-03-03 23:58

min mor har prøvet dem med stor tilfredshed!!!
Så kom bare igang men lidt motion skader heller ikke...

Kommentar
Fra : palleflintholm

Dato : 07-04-03 18:05

Hej acfan96

Vi, det vil sige min datter og jeg er på de piller, de koster 60 kr glasset i nogen matas'er der er 90 piller i og du skal tage 3 om dagen. Æblecider er ikke kun godt for at fedtet du indtager ikke sætter sig , men også for andre ting så som din fordøjelse. Vi laver også et lille motionsprogram mandag, onsdag, og fredag + vi spiser fedtfattigt mad. Jeg vil sige at det er det fedtfattige mad der er dyrt men netto er efterhånden godt med hvad det angår+spis groft.
Men de piller virker altså, vores er fra FUTURA og er som sagt til at betale.
Spørgsmål besvares gerne.
Kan du bruge svaret vil jeg da gerne ha' pointene.

Held&lykke
Mvh
Palle&co