/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Manual til Philips fastnettlf
Fra : Camillasmoster
Vist : 1346 gange
500 point
Dato : 24-04-08 20:07

Hejsa

Jeg mangler en dansk manual til Philips Dect121 Duo fastnet trådløs telefon.

Har tygget Nettet igennem uden held.

Kan nogen hjælpe?

Hanne

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-04-08 20:21

Prøv at kontakte

Philips kundeservice

De må da kunne hjælpe dig

http://www.feedback.philips.com/DK_da/consumercare

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-04-08 22:00

Det er en mulighed - men det koster som regel "en herregård" at få en dansk manual, når man har fået tlf. forærende istedet for at ha' købt den for nylig...

Men det skal da prøves.

Hvis jeg nu var heldig, at der er nogen derude, der har denne model, og man evt. kunne kopiere den.

Håbet er lysegrønt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-04-08 22:02

Hej camillasmoster.
Prøv lige at tjekke den her side
Citat
www.manuals-in-pdf.com/plist-327-5692.html

Jeg tror der er noget du kan bruge.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-04-08 22:23

Det kan jeg sagtens forstå

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-04-08 14:45

piaskov - tak for'et, men det er en dansk manual, jeg savner.

Ellers skal jeg oversætte den engelske til min far, som ikke kan engelsk

Hannemoster

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 27-04-08 11:04
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-08 11:11

Camillasmosterhanneglad.... kan din far svensk??

Den skulle være på svensk her http://www.bruksanvisningar.net/bruksanvisning.asp?ID=778

men jeg har ikke selv prøvet at downloade den

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 27-04-08 11:14

Ups... Den var vist ikke heeelt rigtig...

Men næsten. Så jeg kigger videre.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 27-04-08 11:30

Jeg har lige tjekket min egen telefon... Det er godtnok ikke en "duo", men nummeret et det samme. Så hvis der ikke dukker en brugsanvisning op, så kan i al fald hjælpe dig med at slå op i min egen manual.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-04-08 18:37

Uuhhhuuuuuu, jeg kan ikke komme ind på siden og downloade den svenske använderboken, Nordsted1

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 27-04-08 19:07
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-08 01:58

Ysseven - linket er til en PDF-fil, og desværre ikke den rigtige telefon...

Men tak for din ihærdighed!

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-04-08 08:40

beklager... Men jeg tænkte, at der var brugbare fællestræk.

Jeg har selv en telefon magen til (bilder jeg mig ind), så hvis du har konkrete spørgsmål, så kan jeg nok hjælpe. Men den er altså ikke rasende kompliceret, når man lige har prøvet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-08 09:53

Jeg spekulerer på en eddersmart måde, jeg kan sætte noget i pant for at (måske?) låne manualen og kopiere den og sende den retur..... ???

Jo, nemt er godt - men der skal lidt mere til - min far er ikke blevet "yngre" med årene, og han skal også have den, til at kunne slå noget op, og han skal have god tid til at studere tingene.

Tak (desværre nej tak) for tilbud om "Hotline"

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-04-08 14:11

Det kunne vi sådan set godt - hvis jeg ellers kunne finde den...

Jeg har talt med en svensktalende medarbejder hos Philips, og den findes ikke på deres hjemmeside, formentlig fordi modellen er parallel-importeret. Jeg har dog fundet noget der ligner meget, og det er på dansk. Eneste (væsentlige) forskel, som jeg kan finde, er programmerings-knappen, som hedder P i linket, og som er et symbol på min egen.

Men du kan jo kigge på den:

http://www.p4c.philips.com/files/d/dect1112s_21/dect1112s_21_dfu_dan.pdf

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-08 17:13

Øøøv, den har jeg allerede hentet.....

Jeg vil mixe lidt engelsk og svensk og dansk sammen, og så redigere manualen, så min far kan få den.

Skulle du finde den rigtige, vil det da være et stort plus (også for sporten i at finde den rigtige, hi hi)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-04-08 19:01

Hej igen Camillamoster
har du prøvet at kontakte Philips kundeservice i det link jeg sendte?

Citat

Det er jo ikke sikkert, at det koster dyrt

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 28-04-08 19:07

Jeg har faktisk brugt hele 20 minutter på det i dag. Der er ikke noget at gøre, formentlig p.g.a. parallel-import, som jeg også skrev i mit indlæg...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-04-08 21:12

HelleBirgitte - næ, måske ikke så dyrt, men det er ret almindeligt, at en dansk manual til et apparat, man ikke har købt i DK, koster kassen - eks. kr. 400,- til et kamera købt i Tyskland.

Ysseven - jammen, jeg har også været fuld af beundring over din store iver og velvillighed!

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 500 point
Dato : 02-05-08 17:05

Jeg har fundet min manual...

Har du løst problemet i mellemtiden?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-05-08 21:43

Ysseven - weee, fedt.

Nej, jeg sidder stadig med en tysk, engelsk og svensk manual.

Må jeg låne din til kopi?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 03-05-08 00:20

Ja... men så vi lige se, hvordan vi gør rent praktisk.

Men som idligere skrevet, så er min telefon jo altså ikke en DUO. Det er du OBS på, ikk'?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-05-08 02:18

Ysseven
Ja ja, helt obs på duo og solist hi hi.

Sender evt. en PM til dig med min adresse?

Du skriver din adresse i den PM, du får fra mig, og jeg sender manualen tilbage i fin stand og med dækning af porto. Eller måske noget, jeg kan lave for/til dig? Laver mange ting....

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 03-05-08 08:37

Det gør du bare...

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-05-08 14:03

Tusind tak for svaret Ysseven.

Skøøønt, når vi kan hjælpe hinanden!

Hanne

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-05-08 14:07

Jeps...! Og tak for de 5 stjerner.