/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hjælp her Er vores hund blevet
Fra : rotw
Vist : 1046 gange
300 point
Dato : 21-04-08 07:07

den der kan hjælpe her vil modtage disse point oven i hoved spørgsmålet SVAR skrives i det andet spørgsmål link = http://www.kandu.dk/spg120355.aspx
kommentag skal ikke skrives her

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-04-08 08:31

Øøøhhh rotw........er du også Oompa_Loompa

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 300 point
Dato : 21-04-08 09:30

http://www.dyrepsykologen.dk/artikler/en_sund_sjael.htm
Citat herfra:
Epilepsi, som er en meget udbredt sygdom især hos hunde, kan i starten, hvor kun en del af hjernen er inddraget i anfaldene vise sig som adfærdsændringer. Et eksempel herpå er ”fluesnappen”. Hunden kan pludselig begynde at snappe ud i luften, som om den ville fange fluer, der dog ikke er tilstede. Snappen efter fluer eller jagt efter lysstråler kan også skyldes tvangshandlinger (obsessive compulsive disorder), der en en alvorlig psykisk lidelse.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-04-08 16:38

nej kender ikke Oompa_Loompa
jeg er dog meget interatiseret i at høre svaret og ville derfor gerne opfordre andre til at besvare dette og i håb om at der er en eller anden der kunne hjælpe denne's hund
og som en god gerning nu da de ikke havde flere point at gøre godt med ville jeg i dette tilfældet gerne hjælpe

Godkendelse af svar
Fra : rotw

Dato : 21-04-08 16:40

Tak for svaret pallebhansen.