/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
* * * BededagsPlat * * *
Fra : yearhouse
Vist : 682 gange
100 point
Dato : 18-04-08 10:22

Manden kommer hjem og forventer varme duftene hveder....forgæves:
Fra entréen råber han:

"-Kone, kone. Vi skal vist ha´ noget koldt i dag?....Der lugter slet ikke brændt"

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 18-04-08 10:30

Altid herligt opløftende at læse dine indlæg. HERLIGT med et godt grin. TAK for det.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-04-08 10:54

Tarkkk.

Og,

"- Kone kone. Hva´ skal vi så ha´ at æde, når der ikke lugter brændt?"
"- Rottegift" svarer hun surt.
"- Så skal du kun lave éen portion. Jeg spiser ude idag"

(forresten: Go´ Hvededag til alle)
TOM

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-04-08 10:54

Hedder det ikke "Store hvededag"
Her fik vi hjemmebrændte hveder til morgen.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 18-04-08 13:08

også god hvede dag til dig , vi fik både hveder til kaffen iaftes og igen her til morgen ,

Tro kan flytte bjerge, men lidt almindelig sund fornuft kan få en til at gå uden om.

venlig hilsen chicapigen

ihh solen skinner og dørene står piv åbne , hundene ligger ude i haven og her dufter af nyslået græs ..............sikken en dejlig dag

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-04-08 13:13

Yeps Chica

Fuglene synger....

....og jeg kan ikke finde min slangebøsse

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-04-08 14:25

Vi har lige gået en lang tur her i vores hvedebrødsdage.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 100 point
Dato : 18-04-08 14:25

God bededag !!!

Jesus kom ind på en bar i Skagen.
Kan nogle af jer forklarer mig vejen til Oslo ??
Ja bare ta bussen ud til Grenen, så kan du gå resten af vejen . Lød svaret

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 18-04-08 15:14

den var god piaskov

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-04-08 15:45

Kvinden havde fået foretaget ansigtopløftning gennem mange år, og til sidst sagde lægen
" Frue hvis jeg laver en ansigstopløftning mere får de febskæg."

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-04-08 17:51

...Den var sq mega...Pia

Kunne være sjovt at se en Skagbo ved havnen, og råbe til Jesus":

"-Jeg er tosse ligeglad med, hvem din far ér. Du skal fan´me ikke gå, hvor jeg skal fiske"

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 18-04-08 19:47

Nede i trusserne får jyden fat i en snor til hendes tampax. Han ser på hende med blanke øjne og udbryder højt: For satan har du startsnor !!!!

Kommentar
Fra : saline2

Dato : 18-04-08 19:59

Hej alle sammen

Har I lyst til at læse de nedenstående vittigheder:

fruen og jeg sad og snakkede om livet og døden. så sagde jeg, at jeg ikke ville holdes i live med maskiner og flydende væske. ved du så hvad kvinde-mennesket gjorte?!? hun slukkede sku for fjernsynet og hældte min bajer ud. !!

En ældre dame falder udenfor christiansborg, anders fogh kommer og hjælper hende op, derefter siger han: Nu regner jeg med at jeg får din stemme til næste valg! Dertil svarer damen: Jeg slog mine knæer, jeg slog ikke hovedet

Der var engang en dame der så gerne ville have en papegøje
så hun tog ned i dyrhandleren og spurgte om de ikke havde en billig papegøje til salg
jo svarede dyrehandlern men den har altser været på et bordel engang
men det var konen ligeglad med så hun købte papegøjen og tog den med hjem
men hun kunne ikke få den til at snakke
da manden kom ind af døren sagde konen at han skulle lige se hvad hun havde købt
da de kom ind til papegøjen sagde den hej hr. Nielsen

God weekend!!!!!!!!!!!

Kærlig hilsen
Saline

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-04-08 21:16

Halløiiij Salina

Go´ humor, Tak

Personligt kan jeg godt li´ , Anders "det-går-ufattelig-godt" Fogh Rasmussen er offer.

Hans søde hustru i samtale:

"-Åh Anders.... Jeg må altså ha´ en ny kjole"
"-Nåhhh...Er det ikke lidt for meget velfærd, lille skat?"
"-Nej Anders...Naboerne tror jeg er kogekone, hér i huset"
"-Jamen..Det løser vi uden politisk indgriben"
"-Huraaa Anders...Får jeg så ny kjole"?
"-næhhh. Vi inviterer bare naboerne på middag"

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-04-08 23:13

Der kom en ny præst i embede på den jydske vestkyst.
Han ville naturligvis gerne lærer sin menighed at kende.
En dag tog han mod til sig og spurgte de lokale fiskere om han måtte komme med ud og røgte garnene.
Naturligvis må du det .
De tog afsted tidlig næste morgen og efter 4 timer sagde den ene fisker , jeg løber lige til købmanden efter 3 kolde.
Ud over kanten og ind over vandet.
Præsten gloede helt åndsvagt men sagde ikke noget.
2 timer senere sagde den anden fisker , jeg henter lige 3 kolde.
Det samme skete , ud over kanten og tilbage med 3 kolde.
2 timer senere havde præsten tænkt nok over det og blev enig med sig selv om at når 2 fiskere der bander og drikker bajere kan gå på vandet så kunne han også.
Jeg henter lige 3 kolde sagde præsten og ud over kanten på båden.
Han faldt naturligvis til bunds men fiskerne fik ham halet om bord igen.
Sig mig en gang . Hvordan kan det være at i 2 kan gå på vandet sådan som i opfører jer og jeg der er en guds mand falder til bunds spurgte han fiskeren ??
Jammen kære præst der er den forskel på dig og os at vi ved hvor bundgarnspælene står og det ved du ikke

Kommentar
Fra : saline2

Dato : 19-04-08 18:12

Hej yearhouse,

Din var også ret god

knus
saline

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 05-05-08 12:49

Tak for svaret piaskov. Skøn humor !

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-05-08 14:06

Citat
Skøn humor

Tak i lige måde !!!
Ja Ja vi har kun det sjov vi selv laver
Ha en god pinse hvis ikke vi "ses" inden da.