/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
slankeprodukt, virker det?
Fra : maja-hjort
Vist : 1231 gange
40 point
Dato : 15-04-08 13:25

Jeg har lige bestilt et slankeprodukt på nettet og ville lige høre om der er nogle her inde som har erfarring med netop dette produkt.... det hedder ULTRA RIPPED - Ephedra free.

håber nogen kan hjælpe mig...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-08 13:31

Uanset HVAD det hedder bliver du fuppet....

Der findes ingen vidundermidler - kun motion og sund kost....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-04-08 13:45

Hej med dig.
NEJ du bliver tørret i hoved og r..
Det eneste der slanker sig er tegnebogen.
Refi har helt ret

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-04-08 13:46

refi og piaskov har ret

Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 15-04-08 13:46

har i prøvet det siden i er så sikre?!

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 50 point
Dato : 15-04-08 14:05

Det er da godt der ikke er Ephedra (Efedrin) i. Det bliver man psykopat af at tage for meget af.
Men så virker det også..

Slankepiller virker, men sundt er det IKKE. (Jeg har selv prøvet det, så om det virker kan ikke diskuteres).

Dem du nævner her har jeg også prøvet. Dog blev jeg dårlig af dem, så jeg tog dem ikke i så lang tid. Men teoretisk set virker de jo, da de sætter rigtig meget gang i systemet og mindsker sultfornemmelsen.

Glem hvad de andre skriver, de har ikke prøvet det. Men jeg giver dem ret i at det bedste er sund kost og bla bla bla.. men det er jo ikke det du spørger om..

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-04-08 14:08

Det er da muligt at du rent faktisk taber vægt ved at benytte produktet, men det vil primært være fordi du i den periode du tager produktet spiser mindre, end du ellers gør.

Det væsentlige er om du har det der skal til for efterfølgende at omlægge den livsstil der har gjort at du har behov for at tabe dig, og indføre motion og sund kost

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-08 14:23

Citat
Glem hvad de andre skriver

Ja - hvis du har penge nok så glem det bare

At nogle midler "virker" er et psykologisk fænomen mere end et videnskabeligt....

Der ER kun een vej - den har du fået.....

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 15-04-08 15:10

FUP OG FIDUS
som andre har svaret.
Glem alt om slankepiller, slankepulver, slankeurter m.m. Det er rent fup og virker ikke. Dem der sælger det tjener en masse penge og der er altid mange der hopper på det. Bare reklamen eller annoncen er stor nok, så hopper folk på det.

hawaii7

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 15-04-08 15:15

Citat
som har erfarring med netop dette produkt
- rimeligt begave svar ?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-04-08 16:24

alle slankeprodukter har vel en virkning.. om ikke andet, så den psykologiske.. men det betinger en omlægning af kostvaner for bestandigt hvis den nye vægt skal overholdes..

Tilde.. som er 5 kg lettere ved kostomlægning på egen hånd..

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 15-04-08 16:56

det er ikke tilsætningsstoffer der skal til. det er en ændret tankegang og en lille smule rygrad. mange tror, at bare de spiser et slankeprodukt, så kan de samtidig spise som de plejer. men det kan man altså ikke. man skal ville tabe sig og så må man gøre den indsats det nu en gang kræver. der er , som flere andre er inde på, ikke noget vidundermiddel eller en nem udvej. det er mellem ørerne det skal foregå, hvis du vil tabe dig. alt hvad du køber af den slags er hovsaløsninger, der kun har til formål at slanke din tegnebog.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-04-08 17:20

De medikamenter, som virker er alle receptpligtige og med kedelige bivirkninger.

Det hjælper at spise mindre og især mindre af de hurtigt omsættelige og mindre mættende fødemidler. blandt de værste er chokolade, chips og sådan noget.

Motion virker i sig selv minimalt slankende, idet man derved forbrænder meget færre calorier en folk tror. En times gåtur bruger omkring 10 g af fedtdepoterne.
Men rimelig motion virker regulerende på appetitten, så man har lettere ved at spise mindre.

I længden vil det også give en øget muskelmasse og derved et højere hvilestofskifte. Det tæller også i længden.
Derimod er alle midler købt på nettet inten uvirksomme eller farlige og forbudte.

Godkendelse af svar
Fra : maja-hjort

Dato : 15-04-08 19:57

Tusind tak for svaret Sygate. du var da den eneste der kunne svare på det jeg rent faktisk spurgte om... skønt... jeg ved godt at motion og god kost er den rette vej, men har lige brug for et ekstra skub til at komme igang. før har jeg brugt terma power, men efter et halvt år med dem, synes jeg de blev lige voldsomme nok...

men endnu engang tak fordi du tog dig tid til at svare på det jeg spurgte om...

kram maja

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 21-04-08 21:35

Jeg siger også tak

Kommentar
Fra : kenned123Mor

Dato : 19-01-09 22:26

Det er rigtig som Sygate siger. Pillerne virker helt bestemt, og det er ikke bare på det psykologiske plan.

Har selv taget Therma power som virkede helt vildt godt, men de havde til gengæld også en masse bivirkninger - Jeg kan bestemt ikke anbefale andre at gå denne vej da man bliver helt brændt af oven i hovedet, og hjerte og krop er ved at stå af. Det svarer til at tune en puch maxi hehe.