/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
opdatering af software
Fra : freeztyler
Vist : 298 gange
20 point
Dato : 27-02-03 22:39

Jeg har mig en Samsung T100 - og har hørt noget om at man kan opgradere den på en eller anden måde til T108, men hvordan ? - ville være meget rart hvis der sad et klogt hoved derude som kunne give en hjælpende hånd.

på forhånd tak .

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 24-04-03 17:05

Du skal bruge et program der hedder Toolbox 4.3.2. med dette program kan du flashe og downloade nyt firmware til din mobil. feks updatere din t100 til t108 og få nye menuer f.eks. matrix menu cool. men problemmet er at man kan ikke finde en dansk upgradering. det kan jeg i hvert fald ikke. men jeg har en firmware t108 eng med dansk ordbog. og programmet toolbox 4.3.2. hvis du vil have den!!!

Måske du kunne gøre mig en tjeneste, før du upgrader så lav en backup. Det er meget viktigt, så har du altid den gamle mobils firmware. Men så send backupen til mig, filerne du gemmer ,send dem til mig plz. De hedder en .axf fil og .ogm. Så kan du også få mine 4000 ringetoner hvis det er noget og mine baggrunds billeder.......... min e-mail er jeshansson@hotmail.com

Kommentar
Fra : kentokio

Dato : 15-08-03 14:21

hej HanSSoN, kan man opdatere så man får dansk ordbog? det kunne jeg godt bruge? du kan maile mig på kentokio@yahoo.com

håber du vil hjælpe...