/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Creme til at svede mere?
Fra : tryllerylle
Vist : 1104 gange
50 point
Dato : 11-04-08 10:36

Hej. Jeg er begyndt og træne i motionscenter. Jeg cykler ½ time hver gang og laver diverse øvelser på maskiner. Mit mål er at tabe lidt vægt og øge mine muskler.

Min største udfordring ligger omkring maven som ikke ser ud til og blive mindre. Jeg er 1.87 høj og vejer lidt over 100 kg.

Jeg er ikke "fedladen" udover det bildæk jeg har siddende rundt om den nederste del af maven. Resten af min krop er bygget okay op.

Jeg kan se at mine muskler blir større på mine overarme, skuldre og bryst, men maven blir stadig den samme, og det irreterer mig meget. Jeg svender meget når jeg cykler, og det er jo kun godt - har jeg hørt.

For mange år siden så jeg et TV-Shop produkt som var en creme som skulle smøres på de steder hvor man ville forbrænde meget fedt. De lavede test med folk som fik smurt cremen på et sted på kroppen og derefter motionerede.
Man kunne se at det område med cremen var helt svedigt bagefter.

Nu ved jeg godt at TV-Shop ikke sælger de mest fantastiske produkter, men i mit tilfælde kunne jeg godt tænke mig og koncentrere mit sved/forbrænding på maven, så den kan følge med resten af kroppen.

Jeg har spurgt på apoteket, Matas, sportsforretninger, og selvfølgelig søgt på nettet uden held.

Er der nogen der har hørt om denne creme, eller kan hjælpe mig med mit maveproblem?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-04-08 10:39

Jeg tror ikke på mirakelcremer, eller i det hele taget andre hokos pokus ting, hvis de virkelig fandtes, hvorfor er der så så mange der bliver opereret for overvægt, det ville da være dejlig nem bare at bruge en crem.... den findes ikke

Du skulle hellere spørge instruktøren i dit motionscenter, om nogle øvelser som kunne hjælpe dig - det er vejen frem

Pøj pøj

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-04-08 10:46

Jeg tror heller ikke på det. MEN hvis du gerne vil prøve, er her et produkt
Citat
Body Shape System er ikke nogen slankecreme, for du vil ikke direkte tabe kilo ved brugen af den, men den kan blive et vigtigt redskab til at forme din krop, reducere fedtområder, glatte ud, stramme mave og baller op, gøre bløde lår faste – kort sagt: gå til angreb på de problemer, som du mener alle lægger mærke til, selv om det nok mest er dig selv, der ser dem, når du vender dig foran spejlet.

http://www.densundelinie.dk/default.asp?action=details&item=1566

Held og lykke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-04-08 11:03

Citat
Dog spiller indholdet af Capuca hvid chokolade en stor rolle for virkningen. Denne hvide chokolades evne til at dræne væskeansamlinger

Vædskeansamlinger ---æhh det hjælper så ikke på fedt

Prøv med din logiske sans og tænk på hvor stor en guldgrubbe det var med sådan en creme, hvis den virkelig havde en positiv effekt.. alle ville tale om den.... hvor mange har du selv hørt der har haft en positiv effekt??

Det eneste der bliver slankere af at du køber den, er din tegnebog

Jeg håber ikke mit indlæg lyder nedladende, det er bestemt ikke meningen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-04-08 11:11

Sved kommer når kroppen ikke kan komme af med varmen...

Hvis du skal svede skal du lave forbrændingsmotion, løb, cykle ell.

Hvis du skal svede mere skal du ændre det temperatur område hvor din krop sveder, hvis du tager mere tøj på vil du svede mere, hvis du sætter temperaturen op i rummet vil du også svede mere.

Men der er jo også en risiko for at man kolapser eller midster konsentration fordi hjernen får det for varmt.

Så derfor bør du nok bare vælge den hårde vej at arbejde det af, du kan alternativt gå i sauna, det får du også svedt en del ud.

Men man taber sig jo ikke varigt af at komme af med vand, men af at komme af med fedt..
vh Benjamin

Kommentar
Fra : Jasmin9

Dato : 11-04-08 13:02

Det er ikke muligt med cremer eller øvelser at forbrænde fedt et bestemt sted på kroppen.. Din krop bestemmer selv hvor fedtet bliver forbrændt, og det er sku sjældent lige der hvor vi selv håber det sker først.

Men regelmæssig motion og fornuftig mad, så kommer det helt af sig selv.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 50 point
Dato : 11-04-08 15:44

der er kun den hårde vej. bliv ved med at cykle, og hvis du vil tabe dig mere, så kør en længere rute. og når du så har tabt de kilo du gerne vil, skal du fortsætte med at motionere. ellers tager du på igen, og så er det forfra igen.

Godkendelse af svar
Fra : tryllerylle

Dato : 20-06-08 17:44

Tak for svaret trimare46.