/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
straffeattest med til jobsamtale
Fra : craca
Vist : 917 gange
50 point
Dato : 26-02-03 21:00

Hvordan får man en straffeattest?
Jeg skal have sådan en med til en jobsamtale (for at vise at den er ren).

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 60 point
Dato : 26-02-03 21:06

Hej craca,

Du går på din lokale politistation og får en (ren) straffeattest udstedet. Før i tiden var det gratis, jeg ved ikke nu?

Mvh
laurenzio

Kommentar
Fra : clemmedk

Dato : 26-02-03 21:07

du går på politistationen og ber om en og du vil få den !!!

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 26-02-03 21:14

Hej Craca

Det er efterhånden ret almindeligt at man skal forelægge en ren straffeattest ved ansøgning af job.

Du henvender dig til det lokale politi (her hvor jeg bor, var det samme sted hvor man får udstedt pas), og hvis alt er som det skal være, så har du den i løbet af få minutter, og den er gratis.

Med venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 26-02-03 21:52

Hej craca..

ja hvis den er ren får du den med det samme.. men hvis den er plettet går der et stykke tid for så må de ikke udlevere den men bliver sendt..

Mvh

Solgaard

Godkendelse af svar
Fra : craca

Dato : 26-02-03 22:08

Tak for svaret laurenzio.
Og for ekstra kommentarer fra jer andre

Kommentar
Fra : morten270379

Dato : 21-07-03 10:56

Du kan også få en straffeattest ved at gøre noget ulovligt*gg*

Kommentar
Fra : jkeep

Dato : 18-08-03 19:22

angående straffeattester...
står der også hvis man har fået en bøde for at have kørt for hurtigt
mvh jk.